AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Dere som har mullet på guttene deres, hvor langt lar dere det bli? Anonymkode: 80040...bab
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Hva i satan i gatans navn er mulletsveis? Hææææh? Anonymkode: eaf7b...059 2
Hunter7 Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 59 minutter siden, AnonymBruker said: Hva i satan i gatans navn er mulletsveis? Hææææh? Anonymkode: eaf7b...059 Det er hockeysveis - en hårete katastrofesveis fra den gang da hvor frisyren - i profil - ligner ei hockeykølle. Kort oppå, langt i nakken. Har fått en slags renessanse takket være hipsterrorister. Da er det nemlig ironisk ment.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Hunter7 skrev (26 minutter siden): Det er hockeysveis - en hårete katastrofesveis fra den gang da hvor frisyren - i profil - ligner ei hockeykølle. Kort oppå, langt i nakken. Har fått en slags renessanse takket være hipsterrorister. Da er det nemlig ironisk ment. Takk for svar. Men Gud bedre. Hadde håpet at hockeysveisens dager var talte for evig og alltid. Anonymkode: eaf7b...059 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 19 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har mullet på guttene deres, hvor langt lar dere det bli? Anonymkode: 80040...bab Jeg måtte klippe det når håret ble med inn i jakkeermet 😁 Så nå er det ca.3 cm over skuldrene. Desverre. De fine krøllene forsvant.. Anonymkode: 87b2d...9fc
Kalikalinka Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Min vesle gutt på 187 cm får bestemme lengden på sin helt forjævlig harry mullet helt selv. Gleder meg vilt til han får ansiktshår som faktisk synes fra avstand, for da er visst planen en helt forjævlig harry bart i tillegg 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå