AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #21 Del Skrevet 1. november 2023 13 hours ago, ESFP said: Jeg var en av dem som stilte dette spørsmålet da jeg datet. Jeg holdt meg langt unna menn som akkurat var kommet ut av et veldig langt forhold. For meg var det avgjørende at de hadde vært alene minst et år, for disse mennene som dater like etter et brudd er oftest ikke klar for et nytt forhold og søker bekreftelse mer enn et forhold. Skjønner på en måte poenget ditt, men har aldri vært glad i generalisering. Mange menn er klare ganske raskt etterpå hvis bruddet har vært mest en formalitet på noe som har vært en realitet lenge. Andre kan være hjerteknust og ensomme lenge. Kanskje de ikke har klart å finne noen i løpet av året og begynner å bli desperate. Tenker alltid det er best å vurdere mennesket foran seg enn å forholde seg til oppstilte tankekonstruksjoner. Anonymkode: ebb62...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 1. november 2023 #22 Del Skrevet 1. november 2023 Selvfølgelig spør man hvor lenge den andre har vært singel. For min del møter jeg på litt for mange menn som kommer rett fra langvarig forhold. De er gjerne på datingappene før de og eksen har gjort opp boet og avklart samvær. Og sånne menn holder jeg meg langt unna, for de er ovehodet ikke klare for å gå inn i et langvarig forhold (de vet jo hverken hvem de er eller hva de vil, fort veldig ustabilt.). Har han derimot vært singel noen år, bodd alene med barna sine, og gjerne datet en stund også, så er det veldig positivt. Da har han gjort seg en god del erfaringer og vet mer hva han søker. Det er ikke noe problem om de har vært singel over flere år. men om de er over 45 og aldri har vært i et varig forhold så blir man jo selvfølgelig skeptisk igjen... Poenget er at svaret på et sånt spørmål sier mye om personen. Så om jeg var deg ville jeg heller sett på hvordan jeg kan svare godt på det spørsmålet uten å skremme bort folk heller enn å unngå det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #23 Del Skrevet 1. november 2023 Det er vel en form for small talk som er vanlig på datingsider. Men jeg må innrømme at når folk svarer at de har vært single i lang tid, oppdager man ofte etter hvert at det faktisk er en grunn til at de er det. Anonymkode: c0693...a60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #24 Del Skrevet 1. november 2023 Engel skrev (3 minutter siden): Selvfølgelig spør man hvor lenge den andre har vært singel. For min del møter jeg på litt for mange menn som kommer rett fra langvarig forhold. De er gjerne på datingappene før de og eksen har gjort opp boet og avklart samvær. Og sånne menn holder jeg meg langt unna, for de er ovehodet ikke klare for å gå inn i et langvarig forhold (de vet jo hverken hvem de er eller hva de vil, fort veldig ustabilt.). Har han derimot vært singel noen år, bodd alene med barna sine, og gjerne datet en stund også, så er det veldig positivt. Da har han gjort seg en god del erfaringer og vet mer hva han søker. Det er ikke noe problem om de har vært singel over flere år. men om de er over 45 og aldri har vært i et varig forhold så blir man jo selvfølgelig skeptisk igjen... Poenget er at svaret på et sånt spørmål sier mye om personen. Så om jeg var deg ville jeg heller sett på hvordan jeg kan svare godt på det spørsmålet uten å skremme bort folk heller enn å unngå det. Dette. Det er sikkert de samme som skriver i bioen at "Jeg er bare inne her og kikker". Akkurat som om de må forklare for noen at de har opprettet profil. Da hadde det vært bedre å ikke skrive noe i det hele tatt. Anonymkode: c0693...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 1. november 2023 #25 Del Skrevet 1. november 2023 anonym78910 skrev (På 30.10.2023 den 23.34): Jeg får veldig ofte spørsmål om jeg har vert singel lenge? Er det vanlig å spørre om? Er så lei av å svare på det spørsmålet 😅 noen forslag for å snakke det bort på en høflig ok måte? "Helt siden hun på Rema fikk innvilget besøksforbud". Kom igjen, vær litt "på". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå