Gå til innhold

Daten snakker om xen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg nydelig har møtt snakker veldi mye om xen. Vi har møttes 2-3 ganger og hun har blidd nevt hver gang. Han forteller gjerne om hvor såret han blei for at hun gikk og at han føler seg sviktet. Han sier han er over henne og vil gå videre. Nå sist når han snakket om henne blei han tudelig berørt av å gå inn på det (var han selv som tok det opp). Så han sleit med å holde igjen tårene.

Er han virkelig ferdig med henne? Og ville du tort å prøvd videre med han?

Anonymkode: 4bf65...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvilsomt.

Hadde han vært ferdig med henne, hadde han ikke hatt behov for å nevne henne til stadighet.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er vel et kjent problem at en del menn ikke takler bruddet veldig godt, og det er vel 70-80% av alle forhold som avsluttet av kvinnen. 

Han bør vel ta til seg litt råd eller få litt hjelp(ikke av deg) for å bare innse virkeligheten.  

Om han har kommet over henne? Tvilsomt, men det er også tvilsomt om han vil kunne gå tilbake da eksen nok har tenkt på dette i lang tid. Han vil komme over det, men kan være at han er så såret at han ikke er klar for et nytt forhold nå. 

Jeg kjenner en del slike menn, og de kan være veldig bra fyrer! 

M46 som gikk selv

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Han jeg nydelig har møtt snakker veldi mye om xen. Vi har møttes 2-3 ganger og hun har blidd nevt hver gang. Han forteller gjerne om hvor såret han blei for at hun gikk og at han føler seg sviktet. Han sier han er over henne og vil gå videre. Nå sist når han snakket om henne blei han tudelig berørt av å gå inn på det (var han selv som tok det opp). Så han sleit med å holde igjen tårene.

Er han virkelig ferdig med henne? Og ville du tort å prøvd videre med han?

Anonymkode: 4bf65...1e1

Kutt han ut. Han er ikke over eksen sin og blir det ikke med det første. Han kan heller ikke ha ordentlige følelser for deg om han er så opptatt av eksen fortsatt. Gjør deg selv en tjeneste og gå videre. Dette trenger du ikke 

Anonymkode: a22ee...c32

• Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, Fjellmannover190 said:

Jeg kjenner en del slike menn, og de kan være veldig bra fyrer! 

M46 som gikk selv

Det kan godt hende. Men det er ikkeno vits i å kaste bort energi på å date de. Han er ikke klar 

Anonymkode: a22ee...c32

Skrevet

Han har fortsatt følelser for henne. Jeg hadde ikke turt å satse på denne fyren. 

Anonymkode: 83ade...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...