Gå til innhold

Ved hvilken alder får barna deres gå Halloween uten voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som har gått/skal gå knask eller knep i nabolaget:

ved hvilken alder har dere latt de gå uten voksne?

Anonymkode: b67fe...a55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke latt 9 åringen gå alene. Kanskje 11-12?

Anonymkode: dcdbc...168

Skrevet

Aldri

Det er så mye rart ute den dagen. vi har blitt med dem så lenge de har ønsket å gå. 10 åringen skal gå i morgen. Pappa blir med. De andre barna gadd ikke mer rundt 11-12 års alder. 

Anonymkode: 89132...6fa

Skrevet

4 klasse 

Anonymkode: 381e9...a63

• Liker 1
Skrevet

Vår 4.klassing får ikke gå alene i morgen. Er altfor mye rart ute den dagen, stoler ikke på noen at de bare har gode hensikter, desverre. 

Skrevet

Jeg skal følge datteren min og vennene hennes. Det synes de er helt greit heldigvis :)  De går i 5. klasse. Kanskje neste år 

Anonymkode: 192ba...d98

Skrevet

Jeg tenker 11. Men de må ha med telefon og følge beskjeder. Frem til da følger vi voksne med, fra 7-8 år litt på avstand. 

Anonymkode: 0c0ec...fe4

Skrevet

4. klasse, men med en vennegjeng 

Anonymkode: cc3c2...8e7

Skrevet

Gikk første gang uten voksne fra 11 år. 

Anonymkode: 3324f...c2f

Skrevet

Hun gikk uten voksne for første gang i 4. klasse. Da var de en gjeng på seks stykker. Gikk til 20-30 hus i nabolaget. 

Skrevet
Danseskjørt skrev (2 timer siden):

Vår 4.klassing får ikke gå alene i morgen. Er altfor mye rart ute den dagen, stoler ikke på noen at de bare har gode hensikter, desverre. 

Her ønsker 4 klassingen å gå alene. Skal gå en liten vennegjeng på 3-4 stykker. Jeg er egentlig ikke så redd for alle andre "der ute". De er en gjeng, så tenker at ingen hadde turt å kidnappet noen av dem.

Men jeg er mer skeptisk til hva de kan finne på, så derfor kommer vi til å følge med dem... litt på avstand.

Anonymkode: b96b9...691

Skrevet

Her i nabolaget går de alene i gjenger fra 6årsalder.

Gikk selv alene fra jeg var 7 år (i 1992)

Anonymkode: 94744...b41

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her ønsker 4 klassingen å gå alene. Skal gå en liten vennegjeng på 3-4 stykker. Jeg er egentlig ikke så redd for alle andre "der ute". De er en gjeng, så tenker at ingen hadde turt å kidnappet noen av dem.

Men jeg er mer skeptisk til hva de kan finne på, så derfor kommer vi til å følge med dem... litt på avstand.

Anonymkode: b96b9...691

Lurt ;) 

Skrevet

Her går de ikke alene. Det er alltid klassefest og når de skal gå knask eller knep, går de i mindre grupper med foreldre på slep. 7 og 4 klasse, de reagerer ikke på det selv heller🤷‍♀️

Anonymkode: 16f0a...dcb

Skrevet

Mener å huske de gikk helt alene fra 5 klasse, men alltid i grupper.

Men siden jeg er hønemor så er jeg alltid i samme nabolag og går tur bare for å ha kontroll. :P 

Skrevet (endret)

Her ønsket de å gå alene rundt 4. klasse. De går sammen med venner og det er mange andre barn og voksne ute og de går i sitt eget nabolag så jeg kan ikke se at dette skal være noe mer farlig enn å gå til og fra skolen eller venner.

Endret av Arkana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...