Gå til innhold

Første mens og spotting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper noen her har opplevd noe lignende og kan gi noe råd.

min datter på 12 år fikk mens i januar. Vært ganske regelmessig fra start. Normal blødning vil jeg si. 

men nå den siste mnd har hun spottet litt hver dag. Det er litt blod i truse hver dag. Er dette normalt ? Hun syntes jo det er plagsomt . Føler meg helt grønn på dette. Hun er en engstelig sjel så vil ikke «gjøre noe» hvis det er normalt i starten. 

Anonymkode: b33ef...965

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt med uregelmessigheter i starten. Jeg ville ikke vært veldig bekymret. Du får kjøpe truseinnlegg til henne :) 

Anonymkode: 2fd79...ee0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt normalt med uregelmessigheter i starten. Jeg ville ikke vært veldig bekymret. Du får kjøpe truseinnlegg til henne :) 

Anonymkode: 2fd79...ee0

Tusen takk for svar :) det er det jeg har lest. At det er normalt med uregelmessigheter i starten. Så det jeg har tenkt. Men så overtenker jeg da.. hehe..er det normalt å spotte i en mnd? Hver dag. 

har kjøpt det, men hun nekter å gå med det. Hun syntes det er ubehagelig. Så vi diskuterer om det daglig. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Tusen takk for svar :) det er det jeg har lest. At det er normalt med uregelmessigheter i starten. Så det jeg har tenkt. Men så overtenker jeg da.. hehe..er det normalt å spotte i en mnd? Hver dag. 

har kjøpt det, men hun nekter å gå med det. Hun syntes det er ubehagelig. Så vi diskuterer om det daglig. 

Skaff henne menstruser! Holder henne tørr og luktfri, og ikke ubehagelig å gå med. :) De første årene, frem til hormonnivåene er mer stabile, så er ikke perioder med spotting helt unormalt, men synes en måned er lenge. Du kan jo ringe legekontoret og forhøre deg først, om du ikke vil bekymre datteren din unødvendig. :)

Anonymkode: 36ca9...bdc

• Nyttig 2
Skrevet

Helt normalt at det bare er tull de første årene, med opphør, spotting, ingen fast syluslengde, blødningsmengde eller likt ant. blødningdager.

Anonymkode: c75d3...16c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skaff henne menstruser! Holder henne tørr og luktfri, og ikke ubehagelig å gå med. :) De første årene, frem til hormonnivåene er mer stabile, så er ikke perioder med spotting helt unormalt, men synes en måned er lenge. Du kan jo ringe legekontoret og forhøre deg først, om du ikke vil bekymre datteren din unødvendig. :)

Anonymkode: 36ca9...bdc

Har bestilt menstruere forrige uke 😊 så det blir bra. Hehe.. 

jeg skal se an nå i en uke, hvis ikke ringer jeg å forhører meg 😊❤️ tusen takk for svar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...