Gå til innhold

Så innmari vondt i føttene

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ordens skyld: jeg har time til fastlege neste uke.

Jeg har så vondt i føttene, uten at det kan «masseres» hvis det noen mening? Hvis jeg har sittet i ro klarer jeg nesten ikke å gå på de. Det er smertefullt og ta av og på sko, spre tærne, presse utsiden av foten ned i bakken, gå etter og ha sittet i ro, stå på tå og det kjennes ut som at alt av bein inni der er betent. Hvis jeg prøver å massere føttene kjenner jeg veldig lite av smertene så dette forstår jeg ingenting av! Det er ikke plantar fascitt for det har jeg hatt før og dette ligger ikke i hælen. 

Jeg er kvinne, 35 og fødte for 4 måneder siden hvis det har betydning. Jeg var hos lege forrige uke på grunn av et kne som plutselig ble hovent og vondt og da ble det tatt blodprøve for å sjekke heving/senking i betennelse i kroppen, CRP og noe revmatisk. Lege skulle ringe meg hvis det var noe funn, noe hun ikke gjorde. Stoffskifte etc ble sjekket på 6-ukerskontroll. (Side note: jeg hadde blodpropp i samme fot for 1 mnd siden, derfor legetur for var redd det var ny blodpropp. Går på Klexane nå) 

Noen som har vært borti noe lignende? 

Anonymkode: efe09...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...