AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har normalt noe høy puls, rundt 90-95. Jeg har hatt flere ekg'er og de finner ingenting. Noen ganger, som i kveld, er pulsen rundt 112, og jeg tenkte jeg skulle prøve den måleren som er på fitbit'en. Og den klarer ikke å konkludere, jeg har prøvd flere ganger, med samme resultat. Det står at man bør kontakte lege om man får dette resultatet flere ganger, og om man ikke føler seg i form. I tillegg føles det ut som at pulsen, eller noe, dunker i halsen og i brystet. Jeg har kjent dette flere ganger før, men når jeg har "sjekket" med klokken da, sier den at alt er normalt. Men altså ikke i kveld.. Så jeg undrer jo litt på hvor alvorlig jeg skal ta klokken? Jeg føler meg som vanlig, utenom denne dunkingen i hals og bryst - men som jeg har hatt tidligere. Er redd jeg bare stresser meg selv opp nå i kveld🙈 Anonymkode: 6f0ec...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Du skal ikke ta den alvorlig, nei. Du følte deg jo ikke dårlig i utgangspunktet? Du så at pulsen var 112, tenkte at det var en god grunn til å kjøre "EKG" (av uviss grunn), fikk et svar du synes var ubehagelig og nå føler du at noe dunker i halsen og brystet. Rett gjerne på meg om jeg leser det feil, men jeg synes dette høres mest ut som at du får litt angst av å bruke klokka. Hvis du føler deg dårlig kan du ringe legevakten for å få råd, så klart. Jeg leser bare ikke i innlegget ditt at du føler deg dårlig. Du skriver at du har hatt EKG'er (hos legen?). Da er jo hjertet ditt sjekket fra før... Anonymkode: b38ce...e6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du skal ikke ta den alvorlig, nei. Du følte deg jo ikke dårlig i utgangspunktet? Du så at pulsen var 112, tenkte at det var en god grunn til å kjøre "EKG" (av uviss grunn), fikk et svar du synes var ubehagelig og nå føler du at noe dunker i halsen og brystet. Rett gjerne på meg om jeg leser det feil, men jeg synes dette høres mest ut som at du får litt angst av å bruke klokka. Hvis du føler deg dårlig kan du ringe legevakten for å få råd, så klart. Jeg leser bare ikke i innlegget ditt at du føler deg dårlig. Du skriver at du har hatt EKG'er (hos legen?). Da er jo hjertet ditt sjekket fra før... Anonymkode: b38ce...e6e Jeg skrev nok litt utydelig, men det var dunkingen som gjorde at jeg sjekket pulsen, og deretter sjekket ekg'en😊🙈 Jeg føler meg som sagt som normalt, og denne dunkingen er noe jeg får innimellom. De har tatt ekg når jeg har vært innlagt pga andre ting (uc), og første kvelden tok de 6 stk. I tillegg har jeg hatt et par andre ganger de har sjekket. Jeg har en signalfeil i noe i hjertet, ble oppdaget for 10-12 år siden, men dette var ikke noe å bry seg om. Og for ca 3 år siden oppdaget de en annen uregelmessighet, men dette var heller ikke noe å bry seg om. Jeg har ikke angst for klokken, eller hjertet, jeg syns bare det var litt rart at den viste som den gjorde i dag, når den ellers har vist at alt er normalt når jeg har hatt samme følelse tidligere😊 Anonymkode: 6f0ec...902 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå