AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hei! vet ikke hvor jeg vil med dette, men kanskje noen kjenner seg igjen? Greit å få luftet tankene litt med andre som står i prøvingen vi hadde planer om å starte prøving i august, og jeg hadde time til å ta ut spiral. Men så var det kaos på jobb, og legetimen ble glemt ut. Bestilte ny time og fikk time i starten av oktober. Da jeg fikk påminnelse på sms så fikk jeg litt panikk, og avbestilte timen. Angrer på det, men får meg allikevel ikke til å bestille ny.. alt er klart til å starte prøvingen. Har tatt folat siden juli. Gutten vi har er stor nok, selvstendig. jeg aner ikke hva som holder meg igjen, for jeg har virkelig lyst på en til. Men får en panikkfølelse hver gang jeg skal bestille meg time… noen som går med ambivalente følelser rundt prøvingen? Anonymkode: 2f5a5...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 31. oktober 2023 #2 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jepp....vi prøvde o 1 år med begge og det var faktisk litt skummelt å ta graviditetstest he he... samtidig som vi ville jo bli gravid. Men det var jo skummelt...om og når du ble gravid kunne du liksom ikke returnere den he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå