AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #41 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 10.31): Triobe hadde ingen effekt på meg. Har du forresten ME? Anonymkode: 1073a...a84 Interessant at du spørr. Jeg har slitt med en slags utmattelse i ca 2 år, men kommer trolig fra stress og psykiske belastninger. Vet ikke om dette henger sammen med B12 mangel da jeg har hatt andre vitamin mangler som D og fosfat. Anonymkode: d47ec...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #42 Del Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Trio-B er for vedlikehold av b12. Ikke viss du har mangel og må opp. Da er det enten sprøyter eller 2 stk behepan som gjør susen. Anonymkode: 8464a...594 Ikke nødvendigvis. Jeg hadde svært lav B12 og fikk TrioBe. Brukte dem i ca 1 år før jeg hadde tilfredsstillende effekt/blodprøve resultat. Jeg spurte om B12-sprøyte, men det var ikke ett tema hos legen en gang. Bruker TrioBe nå for, som du sier, vedlikehold, og regner med å måtte bruke dem resten av livet. Anonymkode: d47ec...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #43 Del Skrevet 1. november 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Interessant at du spørr. Jeg har slitt med en slags utmattelse i ca 2 år, men kommer trolig fra stress og psykiske belastninger. Vet ikke om dette henger sammen med B12 mangel da jeg har hatt andre vitamin mangler som D og fosfat. Anonymkode: d47ec...b67 Jeg spør fordi det er relevant for tråden, for ME syke har b12 problematikk og bør ha høye nivåer. Utmattelse og ME er ikke det samme, og utmattelse med b12 og d vitaminmangel er vanlig symptom. Du vil nok føle deg bra når du får normalisert verdiene Anonymkode: 1073a...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. november 2023 #44 Del Skrevet 2. november 2023 Tråden er ryddet for avsporinger og diskusjon rundt dosering av kosttilskudd. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå