AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Dere som har psykiske problemer: Opplever dere ofte å bli utstøtt, mobbet og utfryst? Hvordan går det med dere sosialt? Anonymkode: 28ce8...e85
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Hva slags psykiske problemer tenker du på da? Jeg har ikke opplevd noe av det du skriver her, og sosialt har jeg det også fint. Anonymkode: ba219...be1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Ja, det skjer men jeg er ikke interessert i relasjoner til folk som har den type holdninger, så like greit at de siler vekk seg selv. Anonymkode: d3271...658
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Aldri opplevd. Men så er jeg autist i tillegg så er litt usikker på om jeg forstår akkurat de kodene. Trekker meg bare generelt unna. Anonymkode: ce26d...102
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Ja, jeg har opplevd å fortelle folk at jeg har psykiske lidelser, selv om jeg har vært i en helt fin periode og ingenting annet har forandret seg annet enn at jeg har vært åpen, så har jeg opplevd at de har trukket seg unna, til og med sagt at de ikke ønsker mer kontakt med meg pga det. Men som nevnt over, om de føler det slik er nok det det beste. Anonymkode: 693ea...b87
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Enig med dere at det er greit at slike folk siler seg ut selv. Jeg har på følelsen av at utstøtelse ikke er uvanlig, og jeg har selv opplevd utfrysning og litt av hvert. Anonymkode: 28ce8...e85
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har ikke opplevd mobbing pga min lidelse. Jeg har følt meg utfryst men om det var utfrysning eller meg som har håndtert relasjoner dårlig vet jeg ikke. Anonymkode: 4337a...670
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke opplevd mobbing pga min lidelse. Jeg har følt meg utfryst men om det var utfrysning eller meg som har håndtert relasjoner dårlig vet jeg ikke. Anonymkode: 4337a...670 Må legge til at ingen vet hvilken lidelse jeg har. Anonymkode: 4337a...670
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Dere som har psykiske problemer: Opplever dere ofte å bli utstøtt, mobbet og utfryst? Hvordan går det med dere sosialt? Anonymkode: 28ce8...e85 Jeg har ADHD med komorbid depersjon og angst, men har det helt fint sosialt. I noen tilfeller ekskluderer jeg meg selv, fordi jeg ikke har mental kapasitet til å være med, men jeg har venner som synes det er helt greit at jeg takker nei til å bli med på større fester og fylla, også er jeg heller med på hyggelige, mindre sammenkomster, som brettspill-kvelder og hagefester. Anonymkode: 639f1...93a
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #10 Skrevet 31. oktober 2023 Bipolar. Før jeg fikk diagnosen så opplevde jeg nok noe av det ts skriver. Det tror jeg handler om at jeg håndterte ting dårlig, og ikke helt skjønte hva som var «galt» med meg. Etter jeg fikk diagnosen og medisinering, så har jeg vel aldri opplevd noe mobbing, utestenging eller ubehag. Tvert om hatt det ganske bra sosialt. Nå er jeg ikke åpen om diagnosen, kun mine aller nærmeste som vet, men ingen som har tatt det negativt Anonymkode: 267a5...ac4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dere som har psykiske problemer: Opplever dere ofte å bli utstøtt, mobbet og utfryst? Hvordan går det med dere sosialt? Anonymkode: 28ce8...e85 Jeg har kompleks ptsd og depresjon. Unngår folk, så de får ikke sjansen til å gjøre noe mot meg. Har vel egentlig gitt opp sosiale relasjoner og tenker at det ikke er noe jeg kommer til å oppleve, jeg er for ødelagt. Anonymkode: 5a5ec...d64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå