Gå til innhold

Rein antisemittisme hos politiker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NatNat skrev (1 minutt siden):

han er nok ferdig i politikk, får vi håpe i hvertfall

Tror det stod han er ute på ubestemt tid.

Det stod angivelig et døgn da, før noen reagerte. 

Hva foregår i hodet, egentlig, når man som norsk politiker skriver noe sånn..?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

https://www.nrk.no/nyheter/dmt_-joder-i-norge-opplever-haerverk-og-trusler-mot-hjemmet-1.16617355                                                                                                                                                 Tror dessverre vi kun har sett begynnelsen. Det er mange der ute med sjokkerende mye hat, og siden dette hatet kommer fra «rett» side, så sitter det nok litt lengre inne å ra et skikkelig oppgjør med det. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Snøvott skrev (1 minutt siden):

https://www.nrk.no/nyheter/dmt_-joder-i-norge-opplever-haerverk-og-trusler-mot-hjemmet-1.16617355                                                                                                                                                 Tror dessverre vi kun har sett begynnelsen. Det er mange der ute med sjokkerende mye hat, og siden dette hatet kommer fra «rett» side, så sitter det nok litt lengre inne å ra et skikkelig oppgjør med det. 

Les gjerne pressemeldingen til DMT (Det mosaiske trossamfunn). 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Trubadur skrev (5 minutter siden):

Les gjerne pressemeldingen til DMT (Det mosaiske trossamfunn). 

Skulle gjerne ha lest hele, har du en link?

• Liker 1
Skrevet

Du kan se det om du er på Facebook.

Vet ikke om du får sett hele her, prøver. 

IMG_6583.png

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snøvott skrev (6 minutter siden):

Fant det på facebook. At det er helt radiostillhet rundt dette, bortsett fra noen bittesmå notiser, det er helt vilt. Er bare spørsmål om tid før den første norske jøden blir drept.

Endret av Snøvott
  • Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Fant det på facebook. At det er helt radiostillhet rundt dette, bortsett fra noen bittesmå notiser, det er helt vilt. Er bare spørsmål om tid før den første norske jøden blir drept.

Det står på nrk nå. Men det er nok aldri viktig nok. 

VG skriver også: 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dwE93q/vi-maa-staa-sammen-mot-hatet

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, Snøvott said:

jeg starter å bli virkelig bekymret. Det er som en kreft som metastaserer overall i verden, t.o.m amerikanske elite uni som Havard...

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
NatNat skrev (3 minutter siden):

jeg starter å bli virkelig bekymret. Det er som en kreft som metastaserer overall i verden, t.o.m amerikanske elite uni som Havard...

Det er en konto på instagram som heter endjewhatred og en som heter stop antisemitism,de viser en del. Mye USA. Den siste er amerikansk. 

Endret av Trubadur
  • Nyttig 3
Skrevet
NatNat skrev (4 minutter siden):

Disse universitetene var jo arnestedet for utbredelsen av kritisk raseteori, så akkurat den biten lar jeg meg dessverre ikke overraske over. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
1 minutt siden, Snøvott said:

Disse universitetene var jo arnestedet for utbredelsen av kritisk raseteori, så akkurat den biten lar jeg meg dessverre ikke overraske over. 

men hvorfor ?? Har de mistet vettet ? og det er de samme som er så WOKE når det kommer til kvinne rettighetter, etc... er folk blitt dummere eller er det bare at vi merker det mer nå ?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
NatNat skrev (Akkurat nå):

men hvorfor ?? Har de mistet vettet ? og det er de samme som er så WOKE når det kommer til kvinne rettighetter, etc... er folk blitt dummere eller er det bare at vi merker det mer nå ?

Det er nok mye av den samme gjengen, men når det kommer til kvinnerettigheter, så havnet jo det helt nederst på agendaen etter hvert, fordi det kom i skvis mellom transrettigheter og islam

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
NatNat skrev (6 minutter siden):

Jeg vet søren ikke lenger jeg. Blir bare trist. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, Snøvott said:

Det er nok mye av den samme gjengen, men når det kommer til kvinnerettigheter, så havnet jo det helt nederst på agendaen etter hvert, fordi det kom i skvis mellom transrettigheter og islam

Ja, det har jeg merket i det siste. Jeg husker ikke hvor det var men jeg snakket om gay rettighetter og mangel av de på Gaza og jeg fikk svar som var direkte fiendlige mot gay.. direkte spydig. Jeg ser nå at Venstresida bryr seg mer om stemmer fra muslimer enn LGTB, siden LGTB er tross alt en liten minoritet.. Kvinneretter skal også være ofret, ja... 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Ser at FN har en internasjonal dag for bekjempelse av "islamophobi"...

og da, skjekker jeg denne lista og lurer på hvordan verden hadde reagert om de var Jøder eller Kristne som hadde begått alle disse angrep. Islamophobi, really ???
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks

Endret av NatNat
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
NatNat skrev (Akkurat nå):

Ser at FN har en internasjonal dag for bekjempelse av "islamophobi"...

og da, skjekker jeg denne lista og lurer hvordan verden hadde reagert om de var Jøder eller Kristne som hadde begått alle disse angrep. Islamophobi, really ???
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamist_terrorist_attacks

At stokk konservative, muslimske krefter fikk overbevist resten av verden om at «islamofobi» i det hele tatt er en ting (i praksis å være kritisk til noe som helst ved islam) er til å grine av. Er jo uansett ikke rart at FN oppretter sånne «viktige» dager, når mange av medlemslandene er muslimske land. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Gjest paprikaskrue
Skrevet

Hvorfor har enkelte så mye i mot jødiske mennesker? Jeg forstår ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...