Gå til innhold

Negativ test. Håp ute?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testet blendahvitt nå på kvelden, 9dpo med rfsu test ofte. Altså ikke tidligtest.

Vet det er veldig tidlig å teste, men begynner likevel å miste håpet. Er så dritt lei av å prøve, enda jeg "kun" er i PP4.

Solskinnshistorier som kan gi håp?😅

Anonymkode: 86725...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, håpet er ikke ute. Det er mest vanlig å IKKE få positiv test 9dpo. 

Anonymkode: 897c5...84c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet helt negativt frem til 13dpo, såå du kan enda ta det helt med ro😊

Anonymkode: 97270...a66

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test igjen om noen dager 😊 Rfsu kan være litt treg med svar, har jeg hørt og lest fra andre. Jeg bruker dem selv og funker fint for min del. 

Selv om noen tester positivt tidlig, gjelder det nok ikke flertallet 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min første graviditet fikk jeg kjempesjanse først 13dpo. Før det, blendahvitt. Måtte virkelig myse 13 dpo for å se at det var noe der. Alt utviklet seg helt normalt 😊 Noen får positive tester senere og andre tidligere. Håp er ikke ute før mensen er der

Anonymkode: 490b8...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke kjekkere ting du kan bruke penger på en å ta gravitetstester en uke før det hadde sagt seg gratis med uteblitt mens? 

Anonymkode: e729a...4bf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det ikke kjekkere ting du kan bruke penger på en å ta gravitetstester en uke før det hadde sagt seg gratis med uteblitt mens? 

Anonymkode: e729a...4bf

Har ikke du kjekkere ting å gjøre enn å svare tåpelige svar på en tråd i ett forum du mest sannsynligvis ikke hører hjemme i? 

Og hei du.. Uteblitt mens er IKKE ens betydende med at man er gravid bare så du vet det sånn helt sikkert..  

Anonymkode: 3322f...a68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet negativt med samme strimmeltest i dag med morgenurin, 12 dpo i dag. Skuffet og er så dumt å teste tidlig... Nå tar jeg ikke flere tester før IKM på søndag. Skjønner om ingen gidder å svare på dette, men føler det er som en liten dagbok med respons som er god trøst!🌸

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen solskinnshistorie, men vil bare si at jeg føler med deg 🩷 Jeg begynte testing tidlig også, er 11 dpo i dag og fortsatt negativt her. Føler alt håp er ute og vil nesten bare få det bekreftet... samtidig er det vanskelig å ikke håpe litt 🩷

Anonymkode: fd07a...492

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo er altfortidlig.

Etter fryseforsøk testet jeg supersvakt positivt 12 spo

Anonymkode: 47e31...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ingen solskinnshistorie, men vil bare si at jeg føler med deg 🩷 Jeg begynte testing tidlig også, er 11 dpo i dag og fortsatt negativt her. Føler alt håp er ute og vil nesten bare få det bekreftet... samtidig er det vanskelig å ikke håpe litt 🩷

Ja huff, hvorfor gjør man det mot seg selv..😅 Er nesten selvskading. Føler håpet er ute her også, men må være lov å håpe litt frem til mensen kommer evt!🌸 Hvilken PP er du i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja huff, hvorfor gjør man det mot seg selv..😅 Er nesten selvskading. Føler håpet er ute her også, men må være lov å håpe litt frem til mensen kommer evt!🌸 Hvilken PP er du i?

Haha ja, det er selvpining på høyt nivå. Samtidig blir jeg nesten mer stresset av å ikke teste! Beundrer de som klarer å la være. Jeg blir helt oppslukt.

Jeg er på PP1 etter SA... Gleden var veldig kortvarig, men vi rakk å spre nyheten til besteforeldre, før det endte galt 😔 Men jeg husker jeg stusset litt, fordi jeg følte meg så rar, og ikke gravid i det hele tatt (vi har barn fra før). Denne måneden har jeg faktisk symptomer, så jeg har først bare antatt at det klaffet igjen... Men så sank forhåpninger litt med disse testene.

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha ja, det er selvpining på høyt nivå. Samtidig blir jeg nesten mer stresset av å ikke teste! Beundrer de som klarer å la være. Jeg blir helt oppslukt.

Jeg er på PP1 etter SA... Gleden var veldig kortvarig, men vi rakk å spre nyheten til besteforeldre, før det endte galt 😔 Men jeg husker jeg stusset litt, fordi jeg følte meg så rar, og ikke gravid i det hele tatt (vi har barn fra før). Denne måneden har jeg faktisk symptomer, så jeg har først bare antatt at det klaffet igjen... Men så sank forhåpninger litt med disse testene.

Hva med deg?

Blir helt oppslukt her også! Ingen venner eller familie vet vi prøver, så fikk jeg jammen nettopp nyhet fra en nær venninne at det klaffet på første forsøk på de- ah den store misunnelsen🥹 Førstegangsprøver her, er vel i PP3 nå- men vi har også brukt vanlig glidemiddel hvert samleie. Lærte nylig at det kan ha motvirkende effekt om man prøver🥲 Så venter egentlig bare på IKM nå på søndag, så neste PP blir "skikkelig" prøving💝💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Blir helt oppslukt her også! Ingen venner eller familie vet vi prøver, så fikk jeg jammen nettopp nyhet fra en nær venninne at det klaffet på første forsøk på de- ah den store misunnelsen🥹 Førstegangsprøver her, er vel i PP3 nå- men vi har også brukt vanlig glidemiddel hvert samleie. Lærte nylig at det kan ha motvirkende effekt om man prøver🥲 Så venter egentlig bare på IKM nå på søndag, så neste PP blir "skikkelig" prøving💝💝

Huff, det var nok ikke lett å høre nei... Man blir jo glad på andre sine vegne, men det er jammen ikke lett å ikke føle på misunnelse og litt sorg for egen del...

Venter bare på mensen selv. Egentlig føler jeg meg litt lei. Jeg tok det ganske tungt å miste, angret veldig på at vi delte så tidlig. Samtidig har alle vært veldig god støtte for oss. Men jeg kjenner frykten har satt seg, for at det skal skje igjen. Jeg vet ikke helt når mensen skal komme nå heller, da dette blir første mens etter SA. Bare tror jeg har hatt eggløsning etter å ha fått positiv test der. 

Håper det enten klaffer for dere nå, eller at den sitter på neste skikkelige prøving 🩷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, det var nok ikke lett å høre nei... Man blir jo glad på andre sine vegne, men det er jammen ikke lett å ikke føle på misunnelse og litt sorg for egen del...

Venter bare på mensen selv. Egentlig føler jeg meg litt lei. Jeg tok det ganske tungt å miste, angret veldig på at vi delte så tidlig. Samtidig har alle vært veldig god støtte for oss. Men jeg kjenner frykten har satt seg, for at det skal skje igjen. Jeg vet ikke helt når mensen skal komme nå heller, da dette blir første mens etter SA. Bare tror jeg har hatt eggløsning etter å ha fått positiv test der. 

Håper det enten klaffer for dere nå, eller at den sitter på neste skikkelige prøving 🩷

Huff kjære deg, spontanabort er tungt ja.. Men veldig godt å høre at du fikk god støtte rundt deg!💚 

Håper det klaffer for dere også snart, og spiren som sitter vil jo gjøre alt verdt det! Blir spennende, og håper og tror vi begge får et lite frø ila vinteren!🌸🌸 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det kan være frustrerende å vente på testresultatene og føle seg lei av å prøve. Husk at det kan ta litt tid før man får et pålitelig resultat, spesielt tidlig i graviditeten. Det er fortsatt tidlig i prosessen, så det er håp! Mange kvinner har opplevd å få positive tester etter flere forsøk. Prøv å være tålmodig og ta vare på deg selv i denne perioden. Ønsker deg alt godt og håper på en solskinnshistorie for deg snart! ☀️

Anonymkode: d87c7...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...