AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg går en gang i året til kontroll. Det passer jo ikke alltid med den datoen de setter opp, men de er veldig på med at jeg helst bør komme til den datoen de har satt opp. Og å bestille time selv er vist ikke aktuelt for dem at jeg gjør. Når de er så opptatt av at folk skal komme dit, er de genuint opptatt av tannhelsen deres eller er det bare for å tjene penger? Anonymkode: c99c1...d18
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Tror det må være du som har en spesiell tannlege. Jeg får innkalling, og ringer vanligvis for å endre til et tidspunkt som passer meg bedre, null problem. Og selvsagt kan man bestille selv dersom det oppstår behov for å sjekke noe. Anonymkode: b73f1...9e6 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Det har aldri vært noe problem å endre tidspunkt for timene hos min tannlege, i hvert fall. Det er en stor klinikk og blir alltid møtt med bare velvilje når jeg ringer. Anonymkode: 6b053...2d6 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tror det må være du som har en spesiell tannlege. Jeg får innkalling, og ringer vanligvis for å endre til et tidspunkt som passer meg bedre, null problem. Og selvsagt kan man bestille selv dersom det oppstår behov for å sjekke noe. Anonymkode: b73f1...9e6 Ja det kan hende jeg har. Jeg sa en gang at jeg kan bestille timer selv hvert år istedet for å bli innkalt, men han ville ikke høre snakk om det. Trodde vel at jeg ikke kommer tilbake da. Anonymkode: c99c1...d18
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har en tannlege jeg har tillit til. Det er fordi han er opptatt av å ikke overbehandle. Han sier at det holder at jeg kommer annethvert år. Anonymkode: 094b5...144
Lost little girl Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Høres merkelig ut. Jeg får også innkalling årlig, men passer ikke timen jeg får tildelt er det ikke noe problem å bytte time. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Hehe, jeg bruker en tannlege som sier jeg kan komme om det er noe. Han mente det var tull å komme en gang i året på årlig sjekk bare fordi. Anonymkode: 03928...993
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå