AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har lenge brukt Stop 24 men synes ikke at den virker lenger, og det lukter like mye sterk svette av meg. Jeg har en veldig stressende periode for tiden og merker at svetten min stinker mer, og lurer på om helsekostbutikkene har en naturlig deodorant som virker mot svette og lukt? Anonymkode: 57d5a...a2d 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #2 Skrevet 1. november 2023 Ikke helt svar på det du lurte på, men jeg har samme problem. Jeg bruker stop 24 på kvelden, vasker den av på morgen som den skal, og bruker deretter Vichy Homme 92 h deo fra apoteket. Det er en herredeo, men duften er såpass mild at jeg synes den funker for meg som er kvinne. Har prøvd disse 72 timers deoene for kvinner, men erfarer at deoer for menn er mer effektive enn de for kvinner 😊 Anonymkode: 90cda...0dd
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Høres ut som om du trenger en anti-perspirant? Min erfaring er at naturlige deodoranter ikke hjelper noe særlig mot svetteproduksjon, men de fungerer mot bakteriene som får svette til å lukte. Jeg bruker Wild og er veldig fornøyd med den, men den stopper ikke alt av svette. Anonymkode: dd874...88c
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Nuud er den beste jeg har prøvd. Hilsen svetteguri i overgangsalderen 🤣 Anonymkode: 3fd1b...01e
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #5 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 1.11.2023 den 21.33): Nuud er den beste jeg har prøvd. Hilsen svetteguri i overgangsalderen 🤣 Anonymkode: 3fd1b...01e Hvor kjøper du Nuud? Ts Anonymkode: 57d5a...a2d
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #6 Skrevet 2. november 2023 Ser folk på TikTok som anbefaler antibak, noen med erfaring? Anonymkode: 8cb7f...f4f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ser folk på TikTok som anbefaler antibak, noen med erfaring? Anonymkode: 8cb7f...f4f 🤯 Det høres veldig voldsomt ut. Jeg har lest om noe som heter krystalldeo. Tror ikke det stanser svetten, men hjelper på lukta. Min erfaring er at når man slutter med deo så tar det noen dager/treningsøkter for å svette ut litt avfallsstoffer fra produkter man har brukt. Og så holder jeg meg unna en del matvarer som får meg til å lukte vondt/sterkt. Jeg sliter med parfymeallergi og sensitivitet mot svært mange kosmetiske og hygieneprodukter, så det sterkeste jeg bruker av deo er neutral sin. Den tar kanskje den verste lukta, men hindrer ikke svetten. Anonymkode: 679b7...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå