Gå til innhold

Økt sexlyst etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite problem, som jeg ville høre om andre har vært borti.

Etter flere års samliv med en voldelig, kontrollerende og manipulerende mann har jeg nå klart å bryte ut. Vi er separert, og har bodd fra hverandre noen måneder.

I ekteskapet har sexlyst vært dalende fra min side. Mot slutten hadde vi nærmest ikke samleie de siste årene. Vi delte ikke soverom heller. Han onanerte, det vet jeg, men jeg gjorde ikke. Jeg hadde null sexlyst, null kåthet. 

Nå er jeg som en vill guttevalp på femten år, men egentlig en kvinne som nærmer seg førtiårene. Jeg tenker på sex hele tiden. Jeg fantaserer om nakne mannekropper, peniser og sex kontinuerlig. Lyst til å nærmest hoppe på samtlige kolleger. Kjører jeg bil fantaserer jeg om sex, tannlege time så ligger jeg ser og tenker på en deilig mannekropp og en heftig runde i bingen. Fantaserer om å suge unggutten på remaen, ønsker at mannfolka på hobbyen min skulle forføre meg. Ja dere skjønner. 

Onanerer som aldri før. Jeg er helt ustyrlig. 

For et år siden så gikk jeg månedsvis uten å ha en orgasme. Nå får jeg ikke nok. 

Hva skjer!? Det er ukomfortabel å ha det slikt også. Er dette fordi jeg slutta på p-pilla? Er dette fordi jeg er endelig fri fra en psykopat? Er dette fordi jeg nærmer meg 40 ? Er dette fordi kroppen skal ta igjen alle år uten? 

Noen med erfaring?

Anonymkode: 05297...fdb

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det du opplever er ganske normalt når du endelig har blitt fri.....

Ingenting rart med det du beskriver . 

Anonymkode: 14a35...356

• Hjerte 5
Skrevet

Har ingen personlig erfaring men er dette så uvanlig da. Du kommer jo fra et sexløst forhold der ting har vært skikkelig drit og nå er du fri til å ligge med hvem du vil. Ser ikke problemet, er jo bare å kjøre på. :D 

Anonymkode: 26e55...f5b

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ingen personlig erfaring men er dette så uvanlig da. Du kommer jo fra et sexløst forhold der ting har vært skikkelig drit og nå er du fri til å ligge med hvem du vil. Ser ikke problemet, er jo bare å kjøre på. :D 

Anonymkode: 26e55...f5b

Ja kjør på, pul rundt. Få det ut. Hilsen kg.

Anonymkode: f799d...f5c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter flere års samliv med en voldelig, kontrollerende og manipulerende mann har jeg nå klart å bryte ut. Vi er separert, og har bodd fra hverandre noen måneder.

I ekteskapet har sexlyst vært dalende fra min side. Mot slutten hadde vi nærmest ikke samleie de siste årene. Vi delte ikke soverom heller. Han onanerte, det vet jeg, men jeg gjorde ikke. Jeg hadde null sexlyst, null kåthet. 

Nå er jeg som en vill guttevalp på femten år, men egentlig en kvinne som nærmer seg førtiårene. Jeg tenker på sex hele tiden. Jeg fantaserer om nakne mannekropper, peniser og sex kontinuerlig. Lyst til å nærmest hoppe på samtlige kolleger. Kjører jeg bil fantaserer jeg om sex, tannlege time så ligger jeg ser og tenker på en deilig mannekropp og en heftig runde i bingen. Fantaserer om å suge unggutten på remaen, ønsker at mannfolka på hobbyen min skulle forføre meg. Ja dere skjønner. 

For et år siden så gikk jeg månedsvis uten å ha en orgasme. Nå får jeg ikke nok. 

Hva skjer!? Det er ukomfortabel å ha det slikt også. Er dette fordi jeg slutta på p-pilla? Er dette fordi jeg er endelig fri fra en psykopat? Er dette fordi jeg nærmer meg 40 ? Er dette fordi kroppen skal ta igjen alle år uten? 

Noen med erfaring?

Du har nok hele tiden hatt lyst på kos og sex men forstår du har trenert det men en slik mann du har hatt. Det er trist at noen menn er slik. Sex skal være deilig for begge og det er viktig at den ene vet hva som gjør den andre nytelse. jeg har noe sex men har lyst på mer og jeg å fantaserer nå jeg ser damer. Og er nok så kåt at har lyst på mange selv om de ikke ser veldig sexy ut. Du er nok helt normal. Ønsker deg lykke til.

• Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen med erfaring?

Det er fordi du er singel og fri til å gjøre som du vil og du er kvitt udyret 😅

Endret av Mysticgirl
Skrevet

Høres ikke veldig unormalt ut det :) Hvis det er nærhet du har lyst på, er det veldig enkelt for deg å få for å si det sånn. Mange singe i samme situasjon som deg. Hvor holder du til? 

Skrevet

Akkurat som meg da jeg brøt ut som 40 åring. Det var såå deilig å oppdage at jeg fungerte godt seksuelt. Jeg benyttet meg av datingapper for å få kost meg nok. Fikk meg så kjæreste som er like lidenskapelig som meg, så nå er det utrolig godt liv altså 😄😜

Skrevet

Det er normalt og naturlig å blomstre opp igjen når man er fri og har muligheten til å få nærhet og tilfredsstillelse.
Et søsterlig råd: Ikke hopp på noen bare fordi de kan dekke dine behov her og nå, men les deg opp på å kutte traumebånd, og ikke etabler nye. Bli trygg i deg selv, og ta med hodet, også når begjæret bruser. Husk at det er mer viktig om den andre er den du trenger - in the long run - enn hva han får deg til å føle her og nå. Fort gjort å havne i usunne hekt i denne fasen. 

Når man er i dårlige forhold er det ikke rom for lyst. Man begjærer ikke noen man er redd, og man har ikke anledning til å fantasere om andre heller. Men nå; nå er det din tur!

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse, brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. 

Matas, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...