AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har mang en gang opplevd at folk, både venner og familie - takker ja til en invitasjon til noe også bare ikke dukker opp. Tilogmed dåp og bursdagsselskaper der det skal beregnes mat? Da vår minste hadde dåp var det tre familiemedlemmer som bare ikke dukket opp uten å si ifra. Jeg synes det er ganske merkelig og veldig uhøflig? Vi hadde tross alt bestilt bufféet til antall mennesker som skulle delta. Anonymkode: 12526...82d
Gjest ti10 Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Da hadde jeg ringt dem 15 minutter etter de skulle ha vært der og spurt om noe hadde skjedd, siden de ikke hadde kommet. Om så bare for å markere at de har oppført seg dårlig og at sånt gjør man ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Arrangerte akkurat stor fest i helgen. Kjøpte inn mat og vin, bestilte stoler, bord og bestikk og brukte lang tid på bordplassering. 2 dukket ikke opp og 1 sa ifra at han ikke kom 5 min før selskapet startet. Blir aldri invitert igjen. Anonymkode: 789de...439 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Det er leit. Jeg hadde tatt en tlf eller sendt sms med spørsmål om hvorfor de ikke kom. Sagt eller skrevet jeg har full forståelse for at det ikke alltid passer, men at det er fint om de neste gang gir beskjed, så man kan planlegge. Anonymkode: 8a6a9...949
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Er det de samme som gjør dette gang på gang? Har du en spesiell omgangskrets? Eller er du utydelig i invitasjonen? "Stikk gjerne innom hvis du har lyst" Må si at jeg aldri har opplevd at noen ikke har kommet om de har sagt ja. Anonymkode: 9be89...5d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå