Gå til innhold

Er menn i 30-årene ærlige om at det ikke skjedde noe seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man hadde noen på besøk men det skjedde ikke noe seksuelt. Er menn i 30-årene ærlige med kompisene sine om at det ikke skjedde noe seksuelt? 

Anonymkode: 94f3e...68a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn er ikke i stand til å være ærlige uansett alder.

Anonymkode: 65bf7...91e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn er ikke i stand til å være ærlige uansett alder.

Anonymkode: 65bf7...91e

Aldri mener du, eller mener du i sammenheng med det jeg spør om?

Skrevet

Det er ganske håpløst å skulle dømme alle menn for å være ærlig eller uærlig...
Mange menn vil kunne være ærlig, mange vil lyve, enten for å dekke over noe eller for å skryte på seg noe.

Anonymkode: 105af...c51

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis man hadde noen på besøk men det skjedde ikke noe seksuelt. Er menn i 30-årene ærlige med kompisene sine om at det ikke skjedde noe seksuelt? 

Dette spørsmålet er det to helt soleklare svar på.  Ja, og nei. 

Anonymkode: ee7cf...afb

Skrevet

Trodde jeg kunne spørre om dette da folk hadde helt klare meninger om det når man var i 20-årene. Da var alle uærlige om at det ble sex alltid. - ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trodde jeg kunne spørre om dette da folk hadde helt klare meninger om det når man var i 20-årene. Da var alle uærlige om at det ble sex alltid. - ts

Da har du hatt en ensformig omgangskrets i 20årene.

Min erfaring fra 20årene er at folk var like forskjellige da. Mange var ærlige, og mange var uærlige. Det var aldri en uskreven sannhet om hvordan folk oppførte seg, og det er det heller ikke i 30årene eller 40årene.

Jeg vet om mange menn som har løyet og sagt det ikke ble noe mer, fordi de var flau. Eller de som har løyet og sagt de fikk seg noe selv om de egentlig ble avvist.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skal du lyve om noe, så er det noen forutsetninger; du må tjene på det. 

Hvis han foreksempel vet at kameratene ikke holder kjeft overfor deg, så er det jo tryggest å si at han ikke har hatt sex med besøket, uansett om det er sant eller ikke. Du kan ikke gå ut fra at han vil skryte av sex til kompisene, uansett setting.  

Anonymkode: ee7cf...afb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 19.07):

Da har du hatt en ensformig omgangskrets i 20årene.

Min erfaring fra 20årene er at folk var like forskjellige da. Mange var ærlige, og mange var uærlige. Det var aldri en uskreven sannhet om hvordan folk oppførte seg, og det er det heller ikke i 30årene eller 40årene.

Jeg vet om mange menn som har løyet og sagt det ikke ble noe mer, fordi de var flau. Eller de som har løyet og sagt de fikk seg noe selv om de egentlig ble avvist.

Ensformig omgangskrets? Hva betyr det?

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Jeg har aldri løyet på meg noe som helst, men antar at det ikke er uvanlig at andre gjør det. Alder vet jeg ikke om spiller noen rolle ettersom mange menn aldri blir voksne, så jeg tror ikke det at man har passert 30 nødvendigvis utgjør noen stor forskjell.

Om noe har jeg løyet og sagt at ingenting skjedde. Kvinner setter pris på diskresjon og om man kommuniserer at man er trygg og diskret kan ting som ellers ikke ville ha skjedd skje.
:) 

Skrevet

Jeg kan forstå at du lurer på om menn i 30-årene er ærlige med kompisene sine om at det ikke skjedde noe seksuelt hvis de hadde noen på besøk. Det kan variere fra person til person, men mange mennesker er ærlige med vennene sine om slike ting. Noen ganger kan det være greit å dele slike opplevelser for å få støtte eller råd. Men det er også viktig å respektere personvernet til den personen man var sammen med. Hver situasjon er unik, så det er ingen generell regel for hvordan menn i 30-årene håndterer dette.

Anonymkode: c2786...716

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Jeg er kvinne og venninnene mine får vite om det skjedde noe seksuelt eller ikke🤷🏻‍♀️ 

Hvorfor lurer du på det?

Skrevet

Jeg snakker ikke med kompiser om seksuelle ting. Heller ikke om at det ikke har skjedd noe seksuelt. Det har de ikke noe med. 

Anonymkode: 8646a...0ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...