Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker Pepsi, men har drukket cola zero uten koffein. Hvor mye kan man drikke? Dessverre ELSKER jeg brus. Er det noe i «vanlig» brus som må unngås? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg laget en tråd om akkurat det samme spørsmålet for kort tid siden.. fikk mange kritiske svar, men her er link;

Anonymkode: 0334f...d7a

• Hjerte 1
Skrevet

Syren ødelegger tennene dine.

Anonymkode: 8a374...a4d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

😂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei! Jeg laget en tråd om akkurat det samme spørsmålet for kort tid siden.. fikk mange kritiske svar, men her er link;

Anonymkode: 0334f...d7a

Hei! Tusen takk. Ser det er gravidpoliti overalt her. Kan jo ikke spise og drikke noe uten å få dårlig samvittighet. 😭

Skrevet

Det er 50 mg koffein I en halvliter cola zero. Maks koffein mengde per dag 150 -200 mg. 

Forutsatt at du ikke drikker noe annet med koffein I, så kan du fint drikke 1,5 l per dag maks. Anbefaler deg mindre men.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det var ikke det ts spurte om. Jeg skjønner ikke hvorfor folk svarer på ting ts ikke spør om.

• Hjerte 1
Skrevet

Brus er generelt en sånn «av og til» vare, men det er ikke bevist skadelig for foster. Moderer de sukkerrike matvarene så går det helt fint. Det er koffeinen du skal passe litt på, er vel ca 1-2 glass sort brus som er innafor. 

Anonymkode: c0ccc...806

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...