AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hvis jeg aldri har vært i et forhold, aldri har hatt sex, og fyller snart 30 år er jeg teknisk sett en incel? Eneste seksuelle opplevelsen jeg har hatt var når jeg var 16, og ble runket på en sofa av en jente jeg hadde møt samme dag, samtidig som kjæresten til min beste venn satt å runket han mens vi så på en film. Der starter og stopper erfaringen min av diverse grunner, delvis min egen feil, og delvis ikke. Nå føler jeg at jeg burde tvinge meg selv til å ha sex, bare for å unngå incel stemplet Anonymkode: 31b50...e19
Baktus2024 Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 ja..jeg er incel..hvis jeg ikke bøyer meg i undernanighet for damesamfunnet.... 1 3
Fountaine Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Vil du ha sex? Er egentlig sex og forhold noe du vil ha? Eller trives du uten?
Fountaine Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Høres ikke det er noe du vil siden du sier du må tvinge deg selv? 1
Duraton Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Trodde Incels var folk som mente at dem hadde krav på sex? 15
Pippi Lotta Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Hater du kvinner da? Mener du at du er for snill til å få deg dame? Eller tenker du at du er for styg til å få deg dame? Synes du at kvinner bare er intresert i "bad boys" og derfor kan takke seg selv om de blir slåt eller behandlet dårlig? Jeg tenker at insel handler om mer en mangel på kjæreste, men holdninger og verdensyn. Det at du sier situasjonen din delvis skyldes deg selv tenker jeg vitner om selvinnsikt og ikke Intel tendenser, men vanskelig og vurdere ut i fra en setning. Du kan jo prøve og begynne å datte lit, se hva som føles riktig. Jeg synes ikke du skal prese deg til å gjøre noe som føles feil. 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Ikke hør på disse damene på KG som kaller alt og alle for incel Anonymkode: 32550...d33 2 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis jeg aldri har vært i et forhold, aldri har hatt sex, og fyller snart 30 år er jeg teknisk sett en incel? Eneste seksuelle opplevelsen jeg har hatt var når jeg var 16, og ble runket på en sofa av en jente jeg hadde møt samme dag, samtidig som kjæresten til min beste venn satt å runket han mens vi så på en film. Der starter og stopper erfaringen min av diverse grunner, delvis min egen feil, og delvis ikke. Nå føler jeg at jeg burde tvinge meg selv til å ha sex, bare for å unngå incel stemplet Anonymkode: 31b50...e19 Beskriver dette deg? https://no.m.wikipedia.org/wiki/Incel
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis jeg aldri har vært i et forhold, aldri har hatt sex, og fyller snart 30 år er jeg teknisk sett en incel? Eneste seksuelle opplevelsen jeg har hatt var når jeg var 16, og ble runket på en sofa av en jente jeg hadde møt samme dag, samtidig som kjæresten til min beste venn satt å runket han mens vi så på en film. Der starter og stopper erfaringen min av diverse grunner, delvis min egen feil, og delvis ikke. Nå føler jeg at jeg burde tvinge meg selv til å ha sex, bare for å unngå incel stemplet Anonymkode: 31b50...e19 Nei du er ikke incel fordi du ikke har hatt sex eller vært i ett forhold når du snart er 30. Du er en singel mann som ikke har gjort noen erfaringer enda. Anonymkode: 7dda0...bb3 9 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvis jeg aldri har vært i et forhold, aldri har hatt sex, og fyller snart 30 år er jeg teknisk sett en incel? Eneste seksuelle opplevelsen jeg har hatt var når jeg var 16, og ble runket på en sofa av en jente jeg hadde møt samme dag, samtidig som kjæresten til min beste venn satt å runket han mens vi så på en film. Der starter og stopper erfaringen min av diverse grunner, delvis min egen feil, og delvis ikke. Nå føler jeg at jeg burde tvinge meg selv til å ha sex, bare for å unngå incel stemplet Anonymkode: 31b50...e19 Vil du ha sex? Ellers går du bare under kategorien jomfru.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #11 Skrevet 30. oktober 2023 En incel er en som hater kvinner Hater du kvinner? Er svaret ja er du incel Er svaret nei, så er du ikke incel Anonymkode: cc7e8...feb 5 1
KariTam Skrevet 31. oktober 2023 #12 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg har en kompis som debuterte seint i 20-årene. Han er utrolig smart, snill og varm person. Belest, bereist og godt utdannet. Men litt nerdy/sær. Det tok ham litt tid i øve seg på kommunikasjon med kvinner og også finpolere de sidene av seg selv som han kunne tilby til en kvinne. Utseende er ikke helt på hans side, men han trener og er sprek. Det gjør han nok mer attraktiv. Og han er sosial. Det tok likevel tid før han fikk helt ordentlig forhold. Han er lykkelig forlovet nå, ca 10 år etter. Jobb med deg selv med å styrke og øve deg på de sidene som er viktige for samarbeid og kommunikasjon med andre. Og så blir det klaff med noen 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #13 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): En incel er en som hater kvinner Hater du kvinner? Er svaret ja er du incel Er svaret nei, så er du ikke incel Anonymkode: cc7e8...feb Incel er ufrivillig sølibat. Har ingen ting med å «hate kvinner» å gjøre. Mange «incels» elsker kvinner. Som Nettop er en del av problemet. Anonymkode: d7ada...92b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #14 Skrevet 31. oktober 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Nei du er ikke incel fordi du ikke har hatt sex eller vært i ett forhold når du snart er 30. Du er en singel mann som ikke har gjort noen erfaringer enda. Anonymkode: 7dda0...bb3 Det er jo definisjonen på incel. Involuntary celibate, betyr det. Anonymkode: d255f...14d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #15 Skrevet 31. oktober 2023 WhisperingWind skrev (18 timer siden): Vil du ha sex? Ellers går du bare under kategorien jomfru. Vanskligere trenger det ikke å sies. Anonymkode: d7ada...92b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #16 Skrevet 31. oktober 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: En incel er en som hater kvinner Anonymkode: cc7e8...feb Nei, det er bare det at det er så poppis å redefinere ord. Incel er involuntary celibate. Har null og nada med hat og gjøre. Det er en undergruppe av incels du snakker om. Anonymkode: d255f...14d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #17 Skrevet 31. oktober 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: En incel er en som hater kvinner Anonymkode: cc7e8...feb Dessuten så kan også hetereofile kvinner være incels, betyr det at de hater kvinner? Anonymkode: d255f...14d
KariTam Skrevet 31. oktober 2023 #18 Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Og jeg synes egentlig mange av de som kanskje kaller seg selv, eller kalles av andre incels, involuntary celibates (både menn og kvinner), er egentlig ikke det. De er det helt frivillig. Fordi hvis man velger å sitte hjemme, ikke øve deg på kommunikasjon og utvikle deg som en person, vise interesse for andres meninger og opplevelser, dele gode ord og varme/støtte, så har man egentlig jo valgt det helt selv. Fordi vi alle har egentlig øvd oss. Og mengdetrening er viktig også i sosiale relasjoner. Hvorfor skal en kvinne eller mann ønske å dele seksuelle opplevelser med noen som ikke tar vare på seg selv, andre og ikke har særlig mye å dele og vil bare få? Endret 31. oktober 2023 av KariTam 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #19 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Incel er ufrivillig sølibat. Har ingen ting med å «hate kvinner» å gjøre. Mange «incels» elsker kvinner. Som Nettop er en del av problemet. Anonymkode: d7ada...92b Jeg lever i et parforhold og har ikke sex fordi partneren ikke ønsker det. Gjør det meg til incel? Anonymkode: a09fe...8d4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #20 Skrevet 31. oktober 2023 49 minutter siden, KariTam said: De er det helt frivillig. Fordi hvis man velger å sitte hjemme, ikke øve deg på kommunikasjon og utvikle deg som en person, vise interesse for andres meninger og opplevelser, dele gode ord og varme/støtte, så har man egentlig jo valgt det helt selv. Fordi vi alle har egentlig øvd oss. Og mengdetrening er viktig også i sosiale relasjoner. Når ble incel lik at man sitter hjemme og ikke en gang prøver? Husk at incels er like individuelle som alle andre. Selv om noen av de er idioter, eller at de hater kvinner, eller at de ikke prøver, så betyr ikke dette at det samme kan sies om ALLE incels. Nyanser er viktig. Anonymkode: d255f...14d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå