Gå til innhold

Halloween eller aktivitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen (8 år) har en fast aktivitet hver tirsdag som nå kræsjer med knask eller knep i morgen. Han har gledet seg i mange måneder, og vi trodde aktiviteten kom til å bli avlyst denne uken.

Bør vi tvinge ham dit? Vi rekker ikke begge deler.

Anonymkode: 1f015...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde latt barnet velge hva det ville gå på og har ingen problemer med at Halloween trumfer andre ting. 

Endret av Arkana
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Her ble det alltid avlyst da ungene var så små at det var en greie.

Er ingen stor halloween-feirer selv, men hadde null problemer med å la henne slippe trening og gå på halloweenarrangement på skolen feks.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Aller helst skulle jeg mer enn gjerne pissa på alt som har med haloween å gjøre... men i fare for at barnet mitt ikke skal stå utenfor alene, så blir det likevel haloween... forbanna drig heile greia...

Anonymkode: 9d9eb...113

• Liker 4
Skrevet

Aktivitet 

Anonymkode: a0cd3...812

Skrevet

Halloween. Det er stort for de minste. Blir som å måtte gå på fotballtrening på julaften, liksom.

Anonymkode: 8747e...555

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Halloween, det er en av høstens store sosiale aktiviteter.

Anonymkode: 5d182...c8e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Halloween!! 2.-klassingen har gledet seg i flere uker. De prater masse om dette på skolen.

Anonymkode: a3ec4...051

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette har jeg nettopp tenkt på. Jeg gikk ut fra at aktiviteter blir avlyst, for dette er kommet for å bli. Jeg hadde uten tvil latt han droppe treningen til fordel for Halloween. Og jeg hater Halloween. 

Anonymkode: 0fb00...b42

• Liker 3
Skrevet

Halloween er en gang i året om sønnen din ønsker å gå på Halloween syns jeg han burde få lov til det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Halloween 😳:juletre2::juletre2:

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Halloween! Det er jo høstens største happening for barna - nesten større enn jula! 

Det kommer som regel ingen på trening på Halloween, danselæreren her sa hun hadde 1 barn av 15 som dukket opp i fjor.

Anonymkode: a8df2...a8f

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi står i samme situasjon. Vi lar barna droppe aktivitetene, selv om det irriterer meg veldig at ikke bare aktivitetene blir avlyst akkurat denne ene tirsdagen 🙄 Her vi bor er alle fritidsaktiviteter kjempedyre, vi betaler rundt 200-300 kr pr barn pr gang. Da synes jeg det er kjipt at de ikke avlyser på Halloween (når de helt sikkert uansett ikke får noen deltakere -Halloween er så stort her at jeg ikke kan se for meg at NOEN velger aktivitetene isteden)

Anonymkode: 0a1fb...962

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Halloween selvfølgelig! En dropper hverdagen når det er snakk om slike viktige markeringer og dager

Anonymkode: 526c8...158

• Nyttig 2
Skrevet

Takk for svar, det letter litt på samvittigheten. Ja Halloween er årets høydepunkt her, omtrent bedre enn jul 🙈

Anonymkode: 1f015...6ba

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du vil vinne prisen for "mother of the year" så bør du jo bare presse ham på aktivitet. 

Jeg hadde glatt latt barnet gå halloween, om det er det han har lyst til. 

Her blir aktiviteter avlyst.... Jeg synes det er greit!

Anonymkode: bf36d...f76

• Nyttig 1
Skrevet

Halloween! Det er jo bare én gang i året. 

Anonymkode: b9c4f...4b4

• Nyttig 2
Skrevet

Barnet velger selvsagt, her ville Halloween gått foran alt annet. Er blitt større en både bursdag og jul så trist å gå glipp av det.

Skrevet

Jeg underviser i kulturskolen og har elever i morgen kveld. En har allerede sagt at han ikke kommer og jeg er spent på hvor mange som dukker opp.. Jeg kan ikke bare avlyse undervisningen min sånn uten videre. Tenker at jeg er der, så får de som vil komme på spilletime som vanlig. 

Anonymkode: ab5e3...f9c

Skrevet

Vi meldte ungene av, og det gjorde de fleste andre også, så det endte med at begge treningene i morgen ble avlyst...

Anonymkode: 212d7...d31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...