AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hei. jeg skal operere sa Ortoped forrige gang jeg var der. Hun sa jeg skulle få operasjon før jul. Henne skulle ringe meg i oktober men aldri fått svar. Jeg fikk plutselig melding på Helsenorge at jeg har fått time hos ortoped i desember men spørsmålet mitt er. På brevet står det at timen er for kontroll/ny operasjonsvurdering. Hva betyr dette? Anonymkode: 89838...aca
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. jeg skal operere sa Ortoped forrige gang jeg var der. Hun sa jeg skulle få operasjon før jul. Henne skulle ringe meg i oktober men aldri fått svar. Jeg fikk plutselig melding på Helsenorge at jeg har fått time hos ortoped i desember men spørsmålet mitt er. På brevet står det at timen er for kontroll/ny operasjonsvurdering. Hva betyr dette? Anonymkode: 89838...aca Virker som de skal ta en ny vurdering. Et det kne som skal opereres? Ser ikke ut som time for operasjon er satt. Noen ganger vil de ha ny sjekk. Anonymkode: 88d9c...127
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Skal operere tåa/fot Anonymkode: 89838...aca
Perelandra Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg