AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Victoria Milan er helt fint det. Har flere bekjente som har funnet seg elsker der. Så hadde sett mer der jeg. Hvis ikke så sjekker du opp på gata. Jeg har møtt flere elskere på sats og Instagram. Samt ute i "gata" på kafé for eksempel. Anonymkode: 57dbf...895 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Og hvordan har du tenkt å drive med det? Skal kona di sitte hjemme og passe barn mens du er ute og puler? Skal du bruke penger fra familiebudsjettet på elskerinna? Skal du ta kvalitetstiden du har i dag med dine barn, og bruke den på elskerinnen? En elskerinne, i motsetning til one night stand, er noe som krever vedlikehold. Du kan ikke bare stikke innom henne en tilfeldig kveld klokka 21 og dra klokka 21:30. Ingen kvinner gidder å være tømmestasjoner. En venn er nettopp det - en person som deltar i venners liv, bryr seg, har vennskapelig kontakt. NÅR har du tenkt å gjøre det? Anonymkode: a8f2a...3c7 10 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hahah like patetisk hver gang noen prøver å rettferdiggjøre utroskap. Anonymkode: eafd7...a8b 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For å ta det viktigste først: ja, utroskap er fælt. Jeg er likevel i den situasjonen at å bli værende i forholdet, men med en elskerinne, er bedre enn å bryte opp familien. Det er null sexliv gjennom mange år og ingen utsikter til forbedring og "ny giv". Men vi blir sammen og jeg velger å dekke mine egne behov for å ikke gå helt til grunne selv. Jeg vet hva jeg gjør og står ved valget mitt - du trenger ikke gjøre det. Så. Hvor kan man finne en kvinne (jeg er hetero mann ca 45) i samme situasjon, eller en som kan tenke seg å ha et forhold til noen som aldri vil være annet enn en elsker? En oppmerksom, engasjert, lyttende, empatisk og raus elsker, men aldri en kjæreste. En hemmelig venn, en flørter, en som byr på seg selv - men ikke en sugar daddy. Jeg vil ikke henge meg på 22-åringer som skal ha betalt for "sugardating" eller kjøpe tjenester av dem som selger det. Jeg vil møte noen som vil leke for lekens skyld. Hvor finnes de? Jeg kan ikke gå på Tinder. Victoria Milan er bare tullereklame. Jeg lyser jo "gift familiemann" og kan ikke sjekke på SATS eller Rimi. På jobb kjenner alle alle. Det må da være flere i samme situasjon? Hvor møtes vi? Anonymkode: 2c2bb...e42 Tinder? Anonymkode: f6330...93c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hahah like patetisk hver gang noen prøver å rettferdiggjøre utroskap. Anonymkode: eafd7...a8b Og like patetisk å med en gang sette seg på sin høye hest og tro man har fasit. Jeg (trådstarter) har ingen behov for å forsvare det jeg gjør men jeg velger å forklare litt sv bakgrunnen. Selvsagt vet jeg (og alle andre, ikke minst du) at det er galt å være utro. Men for meg er det et valg mellom to onder. Jeg må leve med det jeg gjør uansett, og jeg velger å gjøre dette. Anonymkode: 2c2bb...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og like patetisk å med en gang sette seg på sin høye hest og tro man har fasit. Jeg (trådstarter) har ingen behov for å forsvare det jeg gjør men jeg velger å forklare litt sv bakgrunnen. Selvsagt vet jeg (og alle andre, ikke minst du) at det er galt å være utro. Men for meg er det et valg mellom to onder. Jeg må leve med det jeg gjør uansett, og jeg velger å gjøre dette. Anonymkode: 2c2bb...e42 Nei, for deg er det å få i pose og sekk. Du vil ha en dame hjemme som vasker klærne dine, bidrar til betaling av regninger og lager mat til deg, så vil du ha ei annen å tømme deg i. Vinn-vinn for deg. Du unner altså heller ikke kona di å ha sex med andre menn? Hvorfor kan dere ikke ha et åpent forhold? Nettopp. Du vil at hun holder seg kun til deg. Typisk. Anonymkode: a8f2a...3c7 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det er faktisk bedre å bryte opp familien din… Anonymkode: 8548c...6dd 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, for deg er det å få i pose og sekk. Du vil ha en dame hjemme som vasker klærne dine, bidrar til betaling av regninger og lager mat til deg, så vil du ha ei annen å tømme deg i. Vinn-vinn for deg. Du unner altså heller ikke kona di å ha sex med andre menn? Hvorfor kan dere ikke ha et åpent forhold? Nettopp. Du vil at hun holder seg kun til deg. Typisk. Anonymkode: a8f2a...3c7 Du kjenner ikke meg, om det faktisk er jeg som vasker og lager mat til alle, eller om jeg betaler 0% eller 100% av regningene og lån og bil og alt. Du vet ingenting om hva slags ønsker min kone har, eller hva som er bakgrunnen for at vi er der vi er i dag. Du vet ikke hva jeg unner kona mi å gjøre. Eller hva slags forhold vi har. Faktisk vet du ingenting annet enn det du fantaserer i hodet ditt. Og ingenting av det ser ut til å stemme. Kan du kanskje la være å svare på mitt spørsmål, basert kun på dine feilaktige forutinntatte meninger om hva som er "typisk"? Anonymkode: 2c2bb...e42 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er faktisk bedre å bryte opp familien din… Anonymkode: 8548c...6dd Nei, det er det ikke i denne familien. Men jeg forventer ikke at du vet det, så jeg spurte ikke om dette er det riktige å gjøre. Hvis du ikke kan svare på det jeg faktisk spurte om, så velg å svare et annet sted. Anonymkode: 2c2bb...e42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #11 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke i denne familien. Men jeg forventer ikke at du vet det, så jeg spurte ikke om dette er det riktige å gjøre. Hvis du ikke kan svare på det jeg faktisk spurte om, så velg å svare et annet sted. Anonymkode: 2c2bb...e42 Åhh, så sinna!😂😅😉 Anonymkode: 8548c...6dd 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #12 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tinder? Anonymkode: f6330...93c Kan man gjøre det anonymt, da? Anonymkode: 2c2bb...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #13 Del Skrevet 30. oktober 2023 Både VM og Tinder kan fungere, men markedet for utroskapsforhold, er trolig enda skjevere enn vanlig dating. Mange av de kvinnene som faktisk bare vil ha en FF, går gjerne etter en opptatt mann, siden det er mindre pes, enn single. Anonymkode: 86518...6d1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #14 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Både VM og Tinder kan fungere, men markedet for utroskapsforhold, er trolig enda skjevere enn vanlig dating. Mange av de kvinnene som faktisk bare vil ha en FF, går gjerne etter en opptatt mann, siden det er mindre pes, enn single. Anonymkode: 86518...6d1 Men da går de gjerne etter yngre, virile menn. Anonymkode: a8f2a...3c7 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #15 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du kjenner ikke meg, om det faktisk er jeg som vasker og lager mat til alle, eller om jeg betaler 0% eller 100% av regningene og lån og bil og alt. Du vet ingenting om hva slags ønsker min kone har, eller hva som er bakgrunnen for at vi er der vi er i dag. Du vet ikke hva jeg unner kona mi å gjøre. Eller hva slags forhold vi har. Faktisk vet du ingenting annet enn det du fantaserer i hodet ditt. Og ingenting av det ser ut til å stemme. Kan du kanskje la være å svare på mitt spørsmål, basert kun på dine feilaktige forutinntatte meninger om hva som er "typisk"? Anonymkode: 2c2bb...e42 Hvis du hadde betalt 100 prosent av alt, vasket og laget mat til alle, og kona di gjorde ingenting hjemme, jobbet ikke, og ville ikke ha sex, hadde du gått for lengst. Anonymkode: a8f2a...3c7 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #16 Del Skrevet 30. oktober 2023 Fortell konen din at hun også får ha elsker. Åpne forholdet, det er det som er snillt. Anonymkode: bc119...1b6 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #17 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du hadde betalt 100 prosent av alt, vasket og laget mat til alle, og kona di gjorde ingenting hjemme, jobbet ikke, og ville ikke ha sex, hadde du gått for lengst. Anonymkode: a8f2a...3c7 Du bruker feil pronomen her. Da hadde DU gått for lengst, kanskje. Eller "alle andre". Jeg har ikke gjort det. Igjen: du uttaler deg stadig på sviktende kunnskapsgrunnlag. Kanskje egen bitre erfaring, men ikke fakta. Anonymkode: 2c2bb...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #18 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, det er det ikke i denne familien. Men jeg forventer ikke at du vet det, så jeg spurte ikke om dette er det riktige å gjøre. Hvis du ikke kan svare på det jeg faktisk spurte om, så velg å svare et annet sted. Anonymkode: 2c2bb...e42 Hvorfor skal du ikke gjøre det som er det riktige? Fortjener ikke kona di å føle på kåtsakap og glede? Er boblene i livet kun ment for deg? Anonymkode: bc119...1b6 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #19 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal du ikke gjøre det som er det riktige? Fortjener ikke kona di å føle på kåtsakap og glede? Er boblene i livet kun ment for deg? Anonymkode: bc119...1b6 Riktig for deg er ikke nødvendigvis riktig for alle. Alle fortjener glede. Men ikke alle finner glede i de samme tingene. Anonymkode: 2c2bb...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #20 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Riktig for deg er ikke nødvendigvis riktig for alle. Alle fortjener glede. Men ikke alle finner glede i de samme tingene. Anonymkode: 2c2bb...e42 Alle, som i kona di også. Mitt perspektiv er alle, ditt er deg og du er den som faktisk skal bry deg om henne. Det er opp til henne om hun finner glede i å ha en elsker eller ikke. Gi henne det valget eller tål å bli kalt en bedriten person for å knuse noens hjerte og kaste bort deres lykke. Ekstremt provoserende med så egoistiske følelsesløse folk. Hadde ikke vært noe problem om du visste det var greit for henne. Da har denne samtalen gått sånn her: Hun er klar over at jeg søker elsker, den samtalen har vi hatt og begge er fornøyde med hvordan situasjonen er. Anonymkode: bc119...1b6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå