Gå til innhold

Hjelp mot alkoholmisbruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en k på 40, som har innsett at jeg har et alkoholproblem. 
Jeg lever i et normalt familieliv, men god jobb, fin mann og barn. Jeg drikker ikke alkohol i hverdagen. Men drikker meg full hver fredag og lørdag, og ødelegger jo hele helgen for mann og barn. Mannen min har gitt beskjed at dette går ikke lengre, og det innser jeg jo selv og. Men om jeg går til fastlegen, vil han ta fra meg sertifikatet? Sende bekymring til barnevernet? ( har store tenåringsbarn) 

Anonymkode: f84c9...690

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men hva er viktigst? Du er klar over problemet, så søk hjelp og få orden på livet ditt. Min far drakk i perioder av min barndom, jeg merker på det med bitterhet hvor utrygge vi barna var. Gjør det for familien din. Lykke til!

Anonymkode: 08c29...0f2

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hva fastlegen din vil gjøre, men fastlegen til en venn av meg som drikker omtrent som deg, har ikke tatt fra ham førerkortet. Så jeg ville tatt sjansen på å kanskje midlertidig miste førerkortet heller enn å miste mann og barn. Barnevernet tror jeg ikke du skal bekymre deg for. 

Lykke til!

Anonymkode: c8ab4...82a

Skrevet

Jeg begynte med AA for litt siden. Det har vært utrolig bra for meg, jeg vil anbefale deg å søke opp AA der du bor eller det finnes chat på nettet. Du kan få deg sponsor og. Det er vist at AA er veldig bra for mange, til og med leger anbefaler. 💕 det finnes en løsning 🫶🏼

Anonymkode: b8abc...0bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...