AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har søkt pasientskadeerstatning og fått medhold. men ikke fått oppgitt utbetaling av beløp. Skjønner at det vil variere mye fra person til person, men hva fikk DU utbetalt? Anonymkode: 246e3...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Pappa fikk utbetalt sånn ca. en årslønn når mamma døde pga. sykehustabbe. Mitt inntrykk er at beløpene er lave, ikke akkurat noen amerikanske tilstander. Anonymkode: 809e0...ba8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg fikk medhold i en erstatningssak fra NPE. Advokaten har regnet seg frem til et beløp som var 6 sifret oga tapt arbeidsinntekt. Men, nope....jeg fikk en lav mnd lønn i erstatning, altså under 30.000. Dette tok 1 år å finne ut av. Dette beløpet klaget jeg på, advokaten min sendte det inn som klagesak til Pasientklagenemnda. Saken min ble vurdert på nytt og dette tok sin tid. Ca 1,5 år. Det endte opp med at jeg fikk 40.000 til... Så ergo, så gir NPE til nød "minstesats" og satser kanskje på at folk (som er syk) IKKE gidder å ta kampen med å klage. Det er en påkjenning i seg selv. - jeg er ikke imponert over NPE nei. Jeg har tapt arbeidsinntekt over mange år pga svikt i behandling. Anonymkode: 67c46...914 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-venter- Skrevet 22. mai #4 Del Skrevet 22. mai Jeg har fått medhold og har ut i fra invaliditetsgraden regnet meg ut til en god årslønn i utbetaling. Håper på litt utgiftsdekning i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Del Skrevet 22. mai 42 000... Anonymkode: 64fff...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Jeg fikk en mill… Har en fornemmelse av at det er et stort beløp i forhold til hva mange andre får? Anonymkode: 246e3...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå