AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Heisann. Ønsker gjerne å høre erfaringer, etter å ha søkt internett rundt etter gode råd. Jeg er gravid, i uke 40. Har de siste par nettene hatt det helt jævlig, fordi begge armene mine sovner når jeg legger meg ned. Det er så utrolig vondt, og det er ingenting som hjelper annet enn å stå opp. I natt bygde jeg opp et lite putetårn og sovnet til slutt sittende, med armene rett ned. Det funka for armene, men ikke spesielt behagelig. Finner en del fakta på nett om dette, og at det er helt vanlig i slutten av en graviditet, og at det går over etter man har født. Jeg er førstegangs, så det kan jo potensielt være over 2 uker til fødsel, og jeg kan ikke fatte hvordan jeg skal få sove den siste tiden med de vonde armene. Aldri opplevd lignede, eller hørt om noen som har hatt dette. Noen som har, og kan komme med tips og råd? 🙏 Anonymkode: 21905...aab
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Uff, plagsomt! Jeg hadde også snev av det der, men stort sett bare ene armen fordi jeg sov kun på siden. Gikk over snart etter fødsel. Anonymkode: 96bea...55e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Kan det være carpal tunell syndrom? Anonymkode: e24a5...067
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Samme hadde jeg på slutten 😅 beina mine dovnet også bort på natta..🤷🏼♀️ Anonymkode: dde75...9bc
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Gå på apoteket og kjøp sånn støtteskinne til håndleddene - det funker for meg ihvertfall. Anonymkode: 782c3...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå