Imax Skrevet 6. november 2002 #1 Skrevet 6. november 2002 Nå har kjolen min kommet fra USA - jeg kjøpte den i juli! Jeg har fått en venninne til å sende den for meg, så jeg slapp unna både toll og moms (YIPPI!). Brudepikekjolene (som er i samme stil) kom for tre uker siden, så jeg har gått og ventet og ventet. Drømte her om natten at kjolen kom samme dag som jeg skulle gifte meg, og den passet ikke og var kjempe stygg! Godt jeg ikke er sanndrømt... Faren min skal hente den på posten i dag, så i kveld skal jeg opp dit og prøve! GLEDER MEG (og håper at den passer, høsten har vært lat!). Brudepikekjolene var nydelige, og litt anderledes enn jeg husker dem, så jeg er spent på kjolen. Kommer med oppfølging når jeg har prøvd den!!!
Gjest Madden Skrevet 6. november 2002 #2 Skrevet 6. november 2002 Ååå!! din heldiggris! den blir sikkert kjempenydelig!!! du legger vel ut bilde av den?? :D
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #3 Skrevet 6. november 2002 Å, vi må få høre. Du blir sikkert nydelig i den. Lykke til!! Klem
RoadQueen Skrevet 6. november 2002 #4 Skrevet 6. november 2002 Jeg kjenner spenningen på dine vegne - det kribler ved tanken på at i februar er det jeg som kommer spent fra posten med kjolepakke under armen. Fortell oss hvordan det gikk!!!
monja Skrevet 7. november 2002 #5 Skrevet 7. november 2002 Må få høre hvordan den var.....du ble sikkert nydelig i den :D
Imax Skrevet 10. november 2002 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2002 Kjolen var nydelig! Det var som om jeg skulle ha valgt den ut selv!!! (men det var jo det jeg gjorde da...) Og den passet! Men det skal ikke spises så mye juleribbe før den ikke passer. Men heldigvis skal jeg gifte meg i august, så jeg har hele sommeren på meg å holde meg fit (jeg sykler til jobben om sommeren, og får derfor naturlig mer trening enn om vinteren!). Mamma og pappa syntes også kjolen var dødslekker, og mine venninner (2 stk) som var med for å se syntes det samme. De kunne ha prøvd å si noe annet... Men de virket opprikte da! Så jeg tror trygt jeg kan motbevise teorien om at man kan komme til å ombestemme seg dersom man kjøper kjole for tidlig. Tror man bare faller for en kjole jeg, fordi den er "deg". Damen i brudebutikken sa at 80% kjøper den første kjolen de prøver. Snakker om instinkt!!! PS! Legger ikke ut link til kjolen her, da typen vet nick'et mitt, og han kan jo være ute og snoker! Men jeg har lagt ut kjolen min er før, så dere har sikkert sett den (selv om dere ikke vet at den er min!!!)
RoadQueen Skrevet 10. november 2002 #7 Skrevet 10. november 2002 Så flott at den passet!! Og at du var fornøyd med den. Enig med deg, plutselig finner man en kjole som bare er "deg".
Gjest Anonymous Skrevet 10. november 2002 #8 Skrevet 10. november 2002 Flott at den passet da, du blir sikkert nydelig på bryllupsdagen. Lykke til! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå