AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hei! Har noen tips om en dyktig endokrinolog på Østlandet, eller gjerne en som har timer over nett? Diagnosen det gjelder er graves. Takk for tips! Anonymkode: a5005...b8a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har også graves. Er i 20-årene og har to barn. Har ikke gått privat, men blitt eksemplarisk fulgt opp på sykehuset. Aleris har private endokrinologer, som jeg forstår. Håper at du ikke er for hardt rammet. Jeg lever helt fint med denne diagnosen, og kommer aldri til å bli kvitt det har legene sagt. Anonymkode: 026b4...185
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har også graves. Er i 20-årene og har to barn. Har ikke gått privat, men blitt eksemplarisk fulgt opp på sykehuset. Aleris har private endokrinologer, som jeg forstår. Håper at du ikke er for hardt rammet. Jeg lever helt fint med denne diagnosen, og kommer aldri til å bli kvitt det har legene sagt. Anonymkode: 026b4...185 Takk for svar. Hvilket sykehus får du hjelp? Tror mitt er rammet av krisen i helsevesenet, og oppfølgingen er alt for dårlig. Anonymkode: a5005...b8a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har blitt fulgt opp av fastlegen, og vært på kontroller på sykehuset. Anonymkode: 7b688...382
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar. Hvilket sykehus får du hjelp? Tror mitt er rammet av krisen i helsevesenet, og oppfølgingen er alt for dårlig. Anonymkode: a5005...b8a Sørlandet Anonymkode: 026b4...185
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå