Majer Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 De som har en variant som ikke er kreftfremkallende lever i snitt 17,5% lenger enn resten. Bør man teste retriverne og avle basert på det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 5/6 av mine hunder har dødd av kreft, hvor den siste er usikker. Jeg tror det mest effektive vi kan gjøre er å slutte gi de tørrfôr fra butikk og veterinær, stappfult av alt en hund ikke skal ha i seg og det lille proteinet er av svært lav kvalitet. Jeg husker noen brøt seg inn hos Nestle eller Mars, husker ikke i farten men der lå det kadaver-rester i solsteken i flere dager som var dekket i fluer, larver og alt mulig ekkelt. Fabrikken det var snakk om produserte veterinærfôr som skal holde høyere "kvalitet" Anonymkode: 2e1e3...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 5/6 av mine hunder har dødd av kreft, hvor den siste er usikker. Jeg tror det mest effektive vi kan gjøre er å slutte gi de tørrfôr fra butikk og veterinær, stappfult av alt en hund ikke skal ha i seg og det lille proteinet er av svært lav kvalitet. Jeg husker noen brøt seg inn hos Nestle eller Mars, husker ikke i farten men der lå det kadaver-rester i solsteken i flere dager som var dekket i fluer, larver og alt mulig ekkelt. Fabrikken det var snakk om produserte veterinærfôr som skal holde høyere "kvalitet" Anonymkode: 2e1e3...7cc Det beste er absolutt råfôring, holde dyret normalvektig, rikelig med mosjon og årlige veterinærbesøk for å sjekke ståa. Anonymkode: 5cd55...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå