Gå til innhold

Goldenretrivere dør for det meste av kreft. Bør de avles frem basert på risiko for kreft?

Majer

Anbefalte innlegg

De som har en variant som ikke er kreftfremkallende lever i snitt 17,5% lenger enn resten. Bør man teste retriverne og avle basert på det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5/6 av mine hunder har dødd av kreft, hvor den siste er usikker.

Jeg tror det mest effektive vi kan gjøre er å slutte gi de tørrfôr fra butikk og veterinær, stappfult av alt en hund ikke skal ha i seg og det lille proteinet er av svært lav kvalitet.

Jeg husker noen brøt seg inn hos Nestle eller Mars, husker ikke i farten men der lå det kadaver-rester i solsteken i flere dager som var dekket i fluer, larver og alt mulig ekkelt.

Fabrikken det var snakk om produserte veterinærfôr som skal holde høyere "kvalitet"

Anonymkode: 2e1e3...7cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

5/6 av mine hunder har dødd av kreft, hvor den siste er usikker.

Jeg tror det mest effektive vi kan gjøre er å slutte gi de tørrfôr fra butikk og veterinær, stappfult av alt en hund ikke skal ha i seg og det lille proteinet er av svært lav kvalitet.

Jeg husker noen brøt seg inn hos Nestle eller Mars, husker ikke i farten men der lå det kadaver-rester i solsteken i flere dager som var dekket i fluer, larver og alt mulig ekkelt.

Fabrikken det var snakk om produserte veterinærfôr som skal holde høyere "kvalitet"

Anonymkode: 2e1e3...7cc

Det beste er absolutt råfôring, holde dyret normalvektig, rikelig med mosjon og årlige veterinærbesøk for å sjekke ståa.

Anonymkode: 5cd55...687

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...