Gjest Menelaos Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Snøen har ført til trafikkutfordringer på Østlandet og Sørlandet. – At man ikke lærer å ikke bruke sommerdekk er utrolig, sier politiet. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kEgL4k/gult-farevarsel-for-snoe-paa-oestlandet Det er faktisk ikke så veldig utrolig, siden de aller fleste mennesker har denne mentaliteten "Det kommer ikke til å skje meg noe, det er alle andre det kommer til å skje noe"
Festlig Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Dette er et fenomen på Øst og Sørlandet. Det er normalt å følge med på kalenderen og værmeldinger. Kommer snøen unormalt tidlig så lar en bilen stå inntil en får byttet dekk. Å kjøre avgårde på sommerdekk er hjernedødt og det går aldri bra 2
Trubadur Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Spesielt. Jeg gikk forbi to biler i grøfta på vei til jobb i dag. Snøværet kommer brått på hvert år. 1
Madame Butterfly Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 22 hours ago, Festlig said: Dette er et fenomen på Øst og Sørlandet. Det er normalt å følge med på kalenderen og værmeldinger. Kommer snøen unormalt tidlig så lar en bilen stå inntil en får byttet dekk. Å kjøre avgårde på sommerdekk er hjernedødt og det går aldri bra Jeg og har inntrykk av at det hovedsakelig er i det sentrale østlandet og sørover langs oslofjorden dette er et problem. Har aldri sett noe til det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå