Guggen79 Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hvilken bransje jobber du i? Hvordan kom du på idéen(e) og hvordan går det? Selv jobber jeg som selvstendig IT-konsulent ved siden av primærjobb. Tjener greit, men ikke nok til å slutte i primærjobben (enda). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Nettbutikk. Har fått to salg og går ekstremt tregt. Skal være sagt at jeg ikke har drevet noe særlig markedsføring da. Anonymkode: 06531...c75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 Vedproduksjon og vedsalg i tillegg til ufør. Går veldig bra, det selges mye. Anonymkode: 7eb43...482 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nettbutikk. Har fått to salg og går ekstremt tregt. Skal være sagt at jeg ikke har drevet noe særlig markedsføring da. Anonymkode: 06531...c75 Hvilken butikk? Anonymkode: 71580...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 Fotograf. Har levd av det i 17 år, begynte å slite etter covid og nå er det helt elendig. Jobber med reklame, og den bransjen er vel på akutten. Privatfotografene har det nok ikke bedre. Både firmaer og folk bruker mindre penger. Nå går det ikke rundt, må søke jobber. Anonymkode: 54218...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 IT konsulent. Går litt trått nå, men har tjent nok til å kunne pensjonere meg for mange år siden. Anonymkode: 50d56...252 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Del Skrevet 30. oktober 2023 Snekker (tømrer). Full ordrebok ut februar. Tjener OK. Anonymkode: 0de40...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #8 Del Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 18.55): Fotograf. Har levd av det i 17 år, begynte å slite etter covid og nå er det helt elendig. Jobber med reklame, og den bransjen er vel på akutten. Privatfotografene har det nok ikke bedre. Både firmaer og folk bruker mindre penger. Nå går det ikke rundt, må søke jobber. Anonymkode: 54218...c45 Jobber selv som fotograf..merker det samme. Anonymkode: 70043...b16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #9 Del Skrevet 20. november 2023 Jeg oversetter tekst for kunder, og drifter flere sportssider på nett. Anonymkode: e56a8...314 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #10 Del Skrevet 24. november 2023 Feelance musiker. Lønna kan vel forti variere med +/- 30% fra år til år. Men så lenge man tar høyde for det og ikke går i kjelleren hver gang det er en litt stille periode så går det helt fint. Har levd av det i over 20 år nå så jeg tar svingningene med stor ro Anonymkode: 11e72...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #11 Del Skrevet 24. november 2023 On 10/30/2023 at 12:02 PM, Guggen79 said: Hvilken bransje jobber du i? Hvordan kom du på idéen(e) og hvordan går det? Selv jobber jeg som selvstendig IT-konsulent ved siden av primærjobb. Tjener greit, men ikke nok til å slutte i primærjobben (enda). Jeg og driver i IT-bransjen, konsulenttjenester innen utvikling (som prosjektering, prosjektledelse, noe programmering, rådgivning innen nettverksautomasjon). Startet firma i 2018, det går helt fint. Nok til å lønne en person fulltid, samt en annen deltid. I tillegg har vi et par studenter som bidrar. Lykke til videre, håper du kommer dit at du kan ha det som primærjobb. Å drive en startup kan være sabla tøft, men er utrolig moro å se tilbake når det har lykkes! Anonymkode: 5fa57...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T1ngel1ng Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden Guggen79 skrev (På 30.10.2023 den 12.02): Hvilken bransje jobber du i? Hvordan kom du på idéen(e) og hvordan går det? Selv jobber jeg som selvstendig IT-konsulent ved siden av primærjobb. Tjener greit, men ikke nok til å slutte i primærjobben (enda). Guggen79 skrev (På 30.10.2023 den 12.02): Hvilken bransje jobber du i? Hvordan kom du på idéen(e) og hvordan går det? Selv jobber jeg som selvstendig IT-konsulent ved siden av primærjobb. Tjener greit, men ikke nok til å slutte i primærjobben (enda). Hvor driver du selskapet fra? Tøft marked å komme seg inn i? Hvordan sjonglerer mann én hovedjobb, it konsulent ved siden av og evt mann og barn? tøft gjort heier på slike som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå