AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg synes det er helt horribelt! Hva kan jeg gjøre for at han skal gå fra henne? De har har vært sammen I 3 år og giftet seg for 1 år siden. jeg hadde håpet det skulle gå over men det gjør det ikke. Jeg har unngått å bli kjent med verken henne eller barna. Han har en fra tidligere og jeg mener han kun skal fokusere på dette barnet! Anonymkode: 84a29...1e1
RockyRose Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 (endret) Kor gamal er sonen din? Dei har vore ilag i 3 år og er gift? Og du vil dei skal gå ifrå kvarandre fordi ho har fleire born enn han frå før? Jaja. Ikkje lenge du får ha sonen din i livet ditt om du fortsetter sånn. Endret 30. oktober 2023 av RockyRose 20 3
friskpust Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Det du kan gjøre er å la sønnen din få bestemme over sitt eget liv! Heldig han er som har funnet så mange bonusbarn og ei kone! 6 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Min bror ble sammen med en dame med tre små barn fra før. Han har to små fra før. Vet du hva mine foreldre (og oss andre søsken) gjorde? Åpnet hus og hjerte for dem. Damen er litt vanskelig å komme inn på, litt vanskelig å bli kjent med selv om det har gått noen år nå. Men det gjør ingenting, for det finnes ingenting vondt i dem. Barna er en del av vår flokk med småunger og jeg må si de er en berikelse for vårt liv. Litt mer mat må lages når det er familiemiddager, men det er det eneste negative jeg kan si da jeg virkelig ikke liker oppvask. Hva om denne damen og hennes fire små er like fine som de vi har fått inn i vår familie? Da er du jammen heldig! Kanskje du skal legge fra deg stygge og dømmende tanker og faktisk bli kjent med dem. Tenk på alt det gode du kan gå glipp av bare fordi du er sur og dømmende. Eller kanskje det er godt du ikke ønsker å bli kjent så denne familien slipper å ha en sånn person i livet sitt? Anonymkode: 63f44...dce 6 13
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Ojojoj, dette håper jeg er tull. Ellers fortjener du å bli gammel og ensom. Kjenner en som har opplevd det din svigerdatter opplever med deg, det er nå 40 år siden, de er fortsatt gift. Svigermor sa aldri unnskyld, og de var gjennom et helvete hver gang de dro dit på middag. Yngste barnet husker hvordan moren gråt i bilen. Og det var ofte ikke dekket på til henne. Tenk at det finnes så snevre og stakkarslige folk! Svigerdatteren jeg snakker om er rausere enn meg, for jeg hadde satt kjerringa totalt på plass, aldri latt henne komme unna et helt liv med å bare feie det under teppe i frykt for å miste egen sønn. Du bør legge deg flat og be om tilgivelse! Du får et mye bedre liv selv også, må jo være grusomt å ha det som deg. Du får håpe at det ikke er for sent. Anonymkode: 6a3ba...797 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Ho er sikkert god i senga, derfor blir han. Anonymkode: ac2bc...5e4 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg er så takknemlig for at mine svigerforeldre tok i mot meg og mitt barn med åpne armer og åpne hjerter! De behandler min som sitt eget barnebarn, helt på linje med "ekte" barnebarn. Hun får akkurat det samme som de andre barna, de tar henne med på ting og de kunne ikke gjort mer for å vise at hun er helt inkludert i familien❤️ Jeg hadde aldri forventet at de skulle gjøre alt dette, jeg hadde vært glad så lenge de "godtok" henne, men jeg er så glad og takknemlig for det. De er mye mer farmor og farfar, enn de biologiske. Hadde de derimot valgt å ikke ville ha noe med meg eller barnet mitt, så hadde min mann også distansert seg fra dem. For vi er de viktigste for han, han ser på min som sin egen. Og han beskytter oss på alle måter. Er du ikke redd for å ende opp alene? Er det ikke viktigst for deg at sønnen din har det bra og er lykkelig? Hvorfor vil du ikke ha noe med konen og de barna å gjøre? Hva taper du på å bli kjent med dem? Anonymkode: fff14...b8c 4
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg nevnte ikke i hovedinnlegget at de allerede har kuttet kontakten. Jeg synes det er rart at han velger henne fremfor resten av familien. Det ser ut som om barnebarnet mitt trives hos dem men jeg skal fortsette å være tro mot mitt eneste barnebarn. De fikk nettopp et felles barn der de ikke en gang fortalte meg om at hun ventet barn. Jeg sa ingenting til dem og så dem heller ikke igjennom graviditeten så jeg sneik meg inn på sykehuset sammen med barnebarnet mitt uten at de viste at jeg kom dagen etter hun hadde født! Jeg har da også rett til å se den nyfødte! De oppførte seg som ingenting hadde skjedd da jeg kom men jeg har ikke hørt noe i ettertid! Babyen er nå 1 mnd! -TS Anonymkode: 84a29...1e1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 12.37): Jeg nevnte ikke i hovedinnlegget at de allerede har kuttet kontakten. Jeg synes det er rart at han velger henne fremfor resten av familien. Det ser ut som om barnebarnet mitt trives hos dem men jeg skal fortsette å være tro mot mitt eneste barnebarn. De fikk nettopp et felles barn der de ikke en gang fortalte meg om at hun ventet barn. Jeg sa ingenting til dem og så dem heller ikke igjennom graviditeten så jeg sneik meg inn på sykehuset sammen med barnebarnet mitt uten at de viste at jeg kom dagen etter hun hadde født! Jeg har da også rett til å se den nyfødte! De oppførte seg som ingenting hadde skjedd da jeg kom men jeg har ikke hørt noe i ettertid! Babyen er nå 1 mnd! -TS Anonymkode: 84a29...1e1 Hun er jo familien hans? Hvorfor tror du at du er utestengt? Ser du ikke på det nye barnet som ditt barnebarn? Har du tenkt å gjøre noen tiltak/endringer for å få kontakt? Anonymkode: fff14...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 11.46): Jeg synes det er helt horribelt! Hva kan jeg gjøre for at han skal gå fra henne? De har har vært sammen I 3 år og giftet seg for 1 år siden. jeg hadde håpet det skulle gå over men det gjør det ikke. Jeg har unngått å bli kjent med verken henne eller barna. Han har en fra tidligere og jeg mener han kun skal fokusere på dette barnet! -TS Anonymkode: 84a29...1e1 🙄 herregud…. Glad du ikke er i min familie. Makan til latterlig holdning til din sønn og hans familie. Anonymkode: f47fd...583 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #11 Skrevet 30. oktober 2023 Dette er jo garantert troll, finn deg noe annet å gjøre enn å sitte her å skrive tull! Anonymkode: 13bd3...9c2 11 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #12 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 12.42): Dette er jo garantert troll, finn deg noe annet å gjøre enn å sitte her å skrive tull! Anonymkode: 13bd3...9c2 Hvorfor skulle jeg tulle om dette? Jeg synes det et rart at det ikke er flere som mener at når man har fått et barn så skal man ikke skaffe seg en ny familie! Det er viktig at det ikke blir for mange forandringer for det barnet du allerede har fått. -TS Anonymkode: 84a29...1e1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #13 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 12.47): Hvorfor skulle jeg tulle om dette? Jeg synes det et rart at det ikke er flere som mener at når man har fått et barn så skal man ikke skaffe seg en ny familie! Det er viktig at det ikke blir for mange forandringer for det barnet du allerede har fått. -TS Anonymkode: 84a29...1e1 Hvorfor svarer du ikke på spørsmål som kommer her i tråden? Hvorfor skal man ikke treffe noen og lage familie med dem, om man har barn fra før? Skal man leve alene resten av livet? Anonymkode: fff14...b8c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #14 Skrevet 30. oktober 2023 Hvorfor er det et problem at hun har 4 barn? høres fornuftig ut at de har kuttet kontakten med noen som ikke støtter dem og håper forholdet tar slutt. Når du unngår å bli kjent med både henne og barna. jeg har selv 4 barn, og har møtt en fantastisk mann som har en nydelig datter. Datteren sier det er det beste som kunne skjedd at de flyttet til oss og at hun fikk en familie🥰 familien min har tatt imot de med åpne armer, og inkluderer de på lik linje som mine søsken og tantebarn Anonymkode: 54ea5...a49 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #15 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 12.51): Hvorfor svarer du ikke på spørsmål som kommer her i tråden? Hvorfor skal man ikke treffe noen og lage familie med dem, om man har barn fra før? Skal man leve alene resten av livet? Anonymkode: fff14...b8c Fordi man ikke skal lage forandringer i livet til det barnet man allerede har fått. Han lever jo ikke alene, han har jo barnet sitt fra tidligere. Han har også resten av familien. Han kunne eventuelt ha funnet seg ei som ikke hadde barn fra før! -TS Anonymkode: 84a29...1e1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #16 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 13.02): Han kunne eventuelt ha funnet seg ei som ikke hadde barn fra før! -TS Anonymkode: 84a29...1e1 Så damer kan bli sammen med noen som har barn fra før, men ikke akkurat din sønn? Anonymkode: 34854...7ec 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #17 Skrevet 30. oktober 2023 Du vil jo ikke ha kontakt med sønnen din eller svigerdatteren din, hvordan skal du ha kontakt med barnebarn nr 2 da? Anonymkode: 389a3...752
svartkatt Skrevet 30. oktober 2023 #18 Skrevet 30. oktober 2023 De skjønner vel hva du mener, og da er det bare naturlig at de kutter kontakten med deg til det minimale. Du kan tenke og føle hva du vil, men du kan respektere din sønn, hans valg, følelser og familie. Du er tross alt et voksent menneske. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #19 Skrevet 30. oktober 2023 Høres ut som min svigermor dette. Men verken jeg eller sønnen hennes har barn fra før. Men hun vil ikke bli kjent med oss og sier hver gang at mannen min må gå ifra meg. Vi har vært gift i 20 år no. Fortsatt ikke gått over. Men men. Går helt fint for vår del. Verst for henne som går glipp av to fantastiske barnebarn. Anonymkode: bc08e...a38 1
IkkeStudentLenger Skrevet 30. oktober 2023 #20 Skrevet 30. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er så takknemlig for at mine svigerforeldre tok i mot meg og mitt barn med åpne armer og åpne hjerter! De behandler min som sitt eget barnebarn, helt på linje med "ekte" barnebarn. Hun får akkurat det samme som de andre barna, de tar henne med på ting og de kunne ikke gjort mer for å vise at hun er helt inkludert i familien❤️ Jeg hadde aldri forventet at de skulle gjøre alt dette, jeg hadde vært glad så lenge de "godtok" henne, men jeg er så glad og takknemlig for det. De er mye mer farmor og farfar, enn de biologiske. Hadde de derimot valgt å ikke ville ha noe med meg eller barnet mitt, så hadde min mann også distansert seg fra dem. For vi er de viktigste for han, han ser på min som sin egen. Og han beskytter oss på alle måter. Er du ikke redd for å ende opp alene? Er det ikke viktigst for deg at sønnen din har det bra og er lykkelig? Hvorfor vil du ikke ha noe med konen og de barna å gjøre? Hva taper du på å bli kjent med dem? Anonymkode: fff14...b8c Enig, min manns foreldre er skilt (lenge siden) og gift igjen (10 år pluss). Begge har 2 barn hver (de fleste voksne nå da). Svigerfaren min sine svigerforeldre har også åpnet hjemmet sitt for sitt steoldebarn som er siste tilskudd på familietreet. De har vært gift i over 10 år nå, og familiene er rause og varme og snille mennesker. Stebesteforeldre og steoldeforeldre er like mye slektninger til mitt barn som deres biologiske beste/oldeforeldre. Det er veldig hyggelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå