AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Bår kjøper dere klær til ungene på Finn? Er det rett før sesongen, eller i god tid? Er det noe poeng i å legge ut vår/sommerklær nå? Anonymkode: 2a16d...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg ville ikke kjøpt vår/sommerklær til mini nå. Synes det er vanskelig å forutsi hvilken str han er om så mange måneder. Anonymkode: 851e1...7da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 Begge deler. Jeg har solgt sommerklær på vinteren, de som kjøpte skulle til syden og barnet hadde voksehopp ut av sommerklærne sine. Jeg selv kjøper ved behov, noe planlagt men også noe akutt. Kan følge med og kjøpe noe i forkant feks skisko kjøper jeg tidlig høst, men plutselig er det voksehopp eller utslitt og da må jeg kjøpe noe midt i sesongen. Anonymkode: ef4d4...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Begge deler. Jeg har solgt sommerklær på vinteren, de som kjøpte skulle til syden og barnet hadde voksehopp ut av sommerklærne sine. Jeg selv kjøper ved behov, noe planlagt men også noe akutt. Kan følge med og kjøpe noe i forkant feks skisko kjøper jeg tidlig høst, men plutselig er det voksehopp eller utslitt og da må jeg kjøpe noe midt i sesongen. Anonymkode: ef4d4...e85 Godt poeng. Noen skal til Syden ol.l 🙂 Anonymkode: 2a16d...b66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Høst Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det variere veldig. Jeg er en planlegger av natur, og tenker ofte en sesong fram i tid. Men jeg kjenner andre som bare handler når behovet har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå