AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hvor lang tid tok det å sette ut alle møbler og ting i den nye boligen? Vi får flyttet over alt på en dag, men tenker på tiden det tar å pakke ut alt og få satt på plass møblene osv? Hvor lang tid bør jeg beregne på det? Jeg er i permisjon og må passe baby, så mannen tenker å ta noen dager fri for å få ting på plass, men hvor mange dager? Anonymkode: adfdb...fbd
Tjoheiii Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Kommer an på hvor stort hus/mye møbler dere har og hvor mye hjelp dere får. Vi flyttet fra en leilighet på 70 kvadrat til et hus på 150 kvadrat. Jeg passet barn mens mannen fikk hjelp av 3 andre og da var det gjort på en dag. Men det krever jo mye forarbeid i tillegg (min erfaring er at det som tar mest tid er å pakke inn småting som glass etc., det å flytte en stor ting som tv og tv-benk er ganske fort gjort😅). Vet ikke om det er sånn overalt, men på jobben min og mannen sin er det mulig å få fri for flyttedag da bør dere kunne få mye gjort, spesielt hvis barna går i bhg/skole
Tjoheiii Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Meg igjen, leste ikke innlegget så nøye 😛 når ting først var i hus gikk det ganske fort for oss tok litt tid å bo oss helt inn, typ få bilder opp på veggene og sånn men det er jo ikke noe som haster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå