Gå til innhold

adventskalender - spiselige greier, hvilken er best?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

.

så gøy med vegansk alternativ

Anonymkode: de0e5...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

så gøy med vegansk alternativ

Anonymkode: de0e5...1f7

Ja og det finnes flere,men disse to er favorittene 😊

Anonymkode: 0abd7...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med sproffen! De billigste sjokoladekalenderne gir meg så julestemning! Pro tips til dere foreldre som ikke har begynt med adventskalender til barna; kjøp de billigste sjokoladekalenderne! Da blir det de de assosierer med jul og du trenger aldri å bruke tid, krefter og penger på dyre gavekalendere. Det ble tradisjon hos oss når jeg var liten og selv om foreldrene mine i blant slo på stortromma med gavekalender og slikt, så var det alltid den billige sjokoladekalenderen jeg foretrakk! 😄 

Anonymkode: e594f...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakterpåidioter skrev (På 30.10.2023 den 13.56):

Den synes jeg er veldig oppskrytt. Det skal være fin sjokolade, og jeg har fått den i gave et par ganger, men synes alt har omtrent lik smak, en skarp lakrissmak (og chili). Når alt smaker likt, blir det kjedelig.

Anonymkode: 70bde...42e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jakterpåidioter
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den synes jeg er veldig oppskrytt. Det skal være fin sjokolade, og jeg har fått den i gave et par ganger, men synes alt har omtrent lik smak, en skarp lakrissmak (og chili). Når alt smaker likt, blir det kjedelig.

Anonymkode: 70bde...42e

Jeg er ikke enig med deg. Jeg har hatt denne kalenderen ett par ganger og jeg kjenner ikke skarp lakrissmak og chili av alt. Jeg syns bitene er varierte og veldig gode. Og jeg er egentlig ikke så glad i sjokolade ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...