AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Har fri data til 499,- 200mbps, nå fikk keg sms der det står: Du har passert 99,01 GB bruk av data denne måneden og er i ferd med å nå grensen for at hastigheten reduseres til 3 Mbps. Du kan kjøpe Hastighetsreload i Mitt Telenor-appen https://tlnr.no/mitt-telenor for å få opprinnelig hastighet tilbake. Hilsen Telenor MEN jeg betaler jo for å ha fri??? Jeg jobber nattvakter of har ikke internett hjemme, så er en grunn til at jeg har valgt dette. de har sikkert noe regelverk på dette i liten skrift, men noen som har klaget på dette? Føler dette selskapet er så vanskelig i kundebehandling Anonymkode: 301de...424 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Det er jo ubegrenset med data selv om hastigheten settes ned. Anonymkode: bcd4f...0ec 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Gå over til ICE Frihet. 1000 gb med 25 mb/s. Det greier du bare ikke bruke opp. Billigere er det også. Anonymkode: 71e4c...e2c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 ALLE svindler. Det er ingenting som heter "GRATIS" eller "FRI". Anonymkode: 445c7...3af
Fountaine Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Du kan jo bruke det selv om det er 3 mbps?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har fri data til 499,- 200mbps, nå fikk keg sms der det står: Du har passert 99,01 GB bruk av data denne måneden og er i ferd med å nå grensen for at hastigheten reduseres til 3 Mbps. Du kan kjøpe Hastighetsreload i Mitt Telenor-appen https://tlnr.no/mitt-telenor for å få opprinnelig hastighet tilbake. Hilsen Telenor MEN jeg betaler jo for å ha fri??? Jeg jobber nattvakter of har ikke internett hjemme, så er en grunn til at jeg har valgt dette. de har sikkert noe regelverk på dette i liten skrift, men noen som har klaget på dette? Føler dette selskapet er så vanskelig i kundebehandling Anonymkode: 301de...424 Det står tydelig at hastigheten reduseres etter xxx antall gb. Hvorfor betale dyre dommer for å ha telenor når du får fri data hos andre aktører til nesten halve prisen? Anonymkode: 430ad...54c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Vet ikke hvordan det ser ut på avtalen din, men det står spesifisert på nettsiden at man har full hastighet opp til 100gb. Når det er sagt, så er det så vidt jeg vet ingen mobiloperatører som gir full hastighet ut over 100GB bruk pr måned. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gå over til ICE Frihet. 1000 gb med 25 mb/s. Det greier du bare ikke bruke opp. Billigere er det også. Anonymkode: 71e4c...e2c Dette er ikke tilgjengelig lengre på nettsiden, nå er det ICE max, med hastighetsstruping etter 100gb. Anonymkode: 466d4...2e6
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vet ikke hvordan det ser ut på avtalen din, men det står spesifisert på nettsiden at man har full hastighet opp til 100gb. Når det er sagt, så er det så vidt jeg vet ingen mobiloperatører som gir full hastighet ut over 100GB bruk pr måned. Dette er ikke tilgjengelig lengre på nettsiden, nå er det ICE max, med hastighetsstruping etter 100gb. Anonymkode: 466d4...2e6 ICE Frihet er en tilleggstjeneste til et abb over 10 gb. Bare å søke "frihet" på ICE sine sider. https://www.ice.no/kundeservice/vare-mobilabonnement-og-tjenester/data-frihet/ Anonymkode: 71e4c...e2c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå