AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hvordan gjør dere i så fall dette? Lager dere dere noe spesielt mønster, setter inn for eksempel et lys eller noe inni? Anonymkode: 05a38...6ff
Arkana Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg skjærer av toppen og graver ut frø og kjøtt med en iskremskje i metall. Så tegner jeg på det jeg vil skjære ut med en tusj og bruker en tynn og skarp kniv. Setter gresskaret på trappa med lys i. Jeg pleier å lage ulike mønstre for hvert år. Det er mye inspirasjon å hente på nett. 1
skreppamedleppa Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Ja selvfølgelig. Skjærer ut toppen, tar ut innmaten (gresskar suppe er innmari godt blant annet, gresskar mufins også..) Tegner først på med en tusj som er enkel å få vekk igjen om det går litt radig. Kutter ut med kniv. Finnes mye bra inspirasjon på some Dette er noen av gresskarene som ble laget ifjor... I år er det denne som er inspirasjonskilde 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Vi lager hvert år. Pleier å lage en miks av de tradisjonelt skumle og ting som barna liker. Anonymkode: ab1b1...8d7
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Ikke skjær av toppen! Skjær ut en dør på baksiden og stapp den tilbake når dere er ferdig. Får den ha stilken sin så råtner den ikke så fort 😄 Anonymkode: 6fb05...304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå