Gå til innhold

Installere vaskemaskin og pris.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Elkjøp skal ha 599 kr for å installere en vaskemaskin på våtrom, men tar hele 2795 kr hvis det ikke er våtrom 😳

Forstår ikke den voldsomme prisforskjellen? Vi har et vaskerom som ikke er godkjent som våtrom, men det vil aldri Elkjøp eller montøren vite, så vurderer å velge billigste. 

https://www.elkjop.no/product/tjenester-og-tilbehor/tjenester/tjenester-hvitevarer/installasjon-av-vaskemaskin-pa-vatrom/INSTALLWASHW

https://www.elkjop.no/product/tjenester-og-tilbehor/tjenester/tjenester-hvitevarer/installasjon-av-vaskemaskin-med-autorisert-fagperson-ikke-godkjent-vatrom/INSTALLWASH

Anonymkode: a7aa9...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi har et vaskerom som ikke er godkjent som våtrom, men det vil aldri Elkjøp eller montøren vite, så vurderer å velge billigste. 

De ser vel det, at det ikke er våtrom. Mangler vel noe vesentlig, feks et sluk? 

Anonymkode: 4c594...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er jo å gjøre det selv. Det er jo ikke egentlig snakk om noe montering. Man skrur på vannslangen og plugger i støpselet og sjekker at den står i vater.

Anonymkode: 42508...190

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enkleste er jo å gjøre det selv. Det er jo ikke egentlig snakk om noe montering. Man skrur på vannslangen og plugger i støpselet og sjekker at den står i vater.

Dette, men ikke glem å fjerne transportboltene.

Anonymkode: ab866...e36

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helst innbæring og ta med den gamle vi var interessert i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De ser vel det, at det ikke er våtrom. Mangler vel noe vesentlig, feks et sluk? 

Det er sluk, men ingen membran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er sluk, men ingen membran.

Det synes jo ikke. Da hadde jeg tatt det billigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi bor i 3. etasje uten heis og å betale 500kr for frakt og bæring er de beste pengene jeg noensinne har brukt. Installasjonen gjorde jeg selv på 5 minutter. Det er bare å fjerne transportboltene, feste avløpsslangen og sette i stikkontakta.

Anonymkode: 29d60...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Men det er jo leveringstjenester, ikke installeringstjenester, 
Levering, innbæring og fjerning av gammelt produkt er ikke inkludert i installering. 

Du kan fint velge å få maskinen levert, båret inn, og at de tar med den gamle maskinen, og så installere den nye selv. 

Anonymkode: b9eef...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installasjonskostnaden er antagelig så mye høyere fordi Elkjøp er ansvarlig for installasjonen, og om det blir lekkasje som følge av mangelfull montering er skadepotensialet stort. Med våtrom er det ikke spesielt farlig med noen hundre liter vann på avveie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å bestille "kalibrering" av tv derfra også hvis du liker å brenne penger + "trygghetsforsikring".

Anonymkode: 3d634...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte hjemlevering og bortkjøring av gammel maskin på Elkjøp. To hyggelige polske menn kom, jeg spilte hjelpeløs kvinne-kortet og de monterte for meg på to minutter. Nei, er ikke flau. 

Anonymkode: 7204f...d41

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...