AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Men jeg har så lyst å prøve, synes det virker helt genialt i en hektisk hverdag. Man får sunne retter så man slipper å planlegge og tenke, man slipper å bruke masse tid på storhandel på butikken og man kan spare penger. Men nei, samboeren min nekter og sier han hadde følt han bodde på sykehjem og ikke var i stand til å handle maten sin selv 🤯 Altså, det er jo bare å prøve! Man er ikke dømt til å bruke det i evig tid, akkurat. Men han nekter. Noen som har flere gode argumenter for å prøve matkasse? Anonymkode: e9d71...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kan ikke DU prøve da, også kan han lage sin egen middag?????????????????????????????????????????????????????????????? Anonymkode: a3485...72e 36 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke DU prøve da, også kan han lage sin egen middag?????????????????????????????????????????????????????????????? Anonymkode: a3485...72e Litt mer ? Please. Anonymkode: b4e15...e1d 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det er mange fordeler: Man slipper å planlegge middager selv, det er sunt, det går raskt, man får akkurat passe med råvarer. Altså man trenger ikke kjøpe en hel pakke gulrøtter når man bare trenger to stk. Samtidig kan man jo fint legge til om man vil ha mer mat, mer krydder, bytte ut ingredienser osv. Så den største forskjellen er vel egentlig at man bare får levert mat på døra. Å følge en oppskrift er ikke noe nytt. Anonymkode: bf679...577 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke DU prøve da, også kan han lage sin egen middag?????????????????????????????????????????????????????????????? Anonymkode: a3485...72e Da går jo vinninga opp i spinninga om han skal kjøpe sin egen middag. Anonymkode: e9d71...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men jeg har så lyst å prøve, synes det virker helt genialt i en hektisk hverdag. Man får sunne retter så man slipper å planlegge og tenke, man slipper å bruke masse tid på storhandel på butikken og man kan spare penger. Men nei, samboeren min nekter og sier han hadde følt han bodde på sykehjem og ikke var i stand til å handle maten sin selv 🤯 Altså, det er jo bare å prøve! Man er ikke dømt til å bruke det i evig tid, akkurat. Men han nekter. Noen som har flere gode argumenter for å prøve matkasse? Anonymkode: e9d71...a64 Er det han som handler og lager middag hjemme ? Anonymkode: 7428e...d9a 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Del Skrevet 30. oktober 2023 Maten er jo ikke ferdig, så det blir ikke som å bo på sykehjem. Vil han ikke bestille takeaway pizza osv heller da hvis han ikke vil ha ferdig mat levert på døren? Anonymkode: da53d...1c8 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym-09 Skrevet 30. oktober 2023 #8 Del Skrevet 30. oktober 2023 Lager han eller du maten? Er det deg så hadde jeg kjøpt. Er det han så lar du det være. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. oktober 2023 #9 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kan ikke du prøve da uten han? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mange fordeler: Man slipper å planlegge middager selv, det er sunt, det går raskt, man får akkurat passe med råvarer. Altså man trenger ikke kjøpe en hel pakke gulrøtter når man bare trenger to stk. Samtidig kan man jo fint legge til om man vil ha mer mat, mer krydder, bytte ut ingredienser osv. Så den største forskjellen er vel egentlig at man bare får levert mat på døra. Å følge en oppskrift er ikke noe nytt. Anonymkode: bf679...577 Ja åhh, når jeg kjøper en hel pakke gulrøtter men bare trenger tre stykk så må jeg jo planlegge for enda en middag med gulrøtter den uka. Og sånn er det jo med alle ingredienser som man må ha, men ikke trenger alt av. Jeg synes det er travelt, i hvert fall. Jeg har tatt på meg middagsplanleggingen siste måneden fordi samboeren min kjøper så mye ultraprosessert og unødvendig dyrt når han gjør det, så det hadde jo hjulpet meg veldig å få en matkasse på døra. Men samtidig tar han gjerne på seg middagsplanleggingen han også, så føler ikke jeg kan bruke det som argument at matkassen hadde hjulpet meg, når jeg egentlig ikke er nødt å ta på meg middagsplanleggingen alene. Anonymkode: e9d71...a64 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #11 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Maten er jo ikke ferdig, så det blir ikke som å bo på sykehjem. Vil han ikke bestille takeaway pizza osv heller da hvis han ikke vil ha ferdig mat levert på døren? Anonymkode: da53d...1c8 Joda, det gjør han med glede 😂 Anonymkode: e9d71...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #12 Del Skrevet 30. oktober 2023 Min mann ville ikke heller ha matkasse. Men jeg er ett voksent menneske med egne meninger og egen lønn. Så jeg bestilte likevel. Anonymkode: b0f69...4b1 21 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #13 Del Skrevet 30. oktober 2023 Trenger du hans tillatelse?? Anonymkode: aba59...604 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #14 Del Skrevet 30. oktober 2023 Er han generelt skeptisk til nye ting? Det er jo ikke verre enn at dere forsøker det én måned, dersom det viser seg at han misliker det så sterkt som han tror, kan dere jo droppe matkasse måneden etter. Anonymkode: 121d4...772 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #15 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da går jo vinninga opp i spinninga om han skal kjøpe sin egen middag. Anonymkode: e9d71...a64 Nei, du kan kjøpe singelkasse... Anonymkode: ecb8e...9f2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #16 Del Skrevet 30. oktober 2023 Den som lager maten bestemmer Anonymkode: ede39...bfb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #17 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min mann ville ikke heller ha matkasse. Men jeg er ett voksent menneske med egne meninger og egen lønn. Så jeg bestilte likevel. Anonymkode: b0f69...4b1 Samme her, min var også skeptisk. Får første kassa til søndag og det går fra felleskontoen Men jeg trumfer gjennom sånt, er uansett jeg som handler og lager mat, var det eller ikke middag. Anonymkode: ecb8e...9f2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #18 Del Skrevet 30. oktober 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Da går jo vinninga opp i spinninga om han skal kjøpe sin egen middag. Anonymkode: e9d71...a64 and so fucking what? om du vil prøve, så bestill da??? så kan samboer som påstår at dette blir som å bo på sykehjem, lage sin egen middag. Jeeeeez... DU lager verdens problemer ut av INGENTING. Anonymkode: a3485...72e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #19 Del Skrevet 30. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Litt mer ? Please. Anonymkode: b4e15...e1d ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Sånn.. Vær så god. Anonymkode: a3485...72e 7 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #20 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min mann ville ikke heller ha matkasse. Men jeg er ett voksent menneske med egne meninger og egen lønn. Så jeg bestilte likevel. Anonymkode: b0f69...4b1 Hva sa mannen din, da? Orker ikke at han skal føle seg aldeles overkjørt om jeg bestiller, siden han har sagt han har så mye imot det. Tror ikke han vet selv hvorfor han har det engang, men han har bare sterke følelser rundt det av en eller annen grunn. Han er ikke sånn når det gjelder andre ting altså, det er bare disse matkassene som byr han så kraftig imot. På den annen side kan jeg jo bare gjøre det, for hva er det verste som kan skje liksom. Anonymkode: e9d71...a64 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå