Pentagon Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hei, trenger tips til motstandsdyktig tøy til en gutt på 8 år som stadig får hull i tøyet. Særlig bukser og jakker får gjennomgå. Jeg lapper og lapper men det kommer stadig nye hull, det er til å bli gal av😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Polarn o Pyret har skalljakker og bukser som tåler litt. Kattnakken sin ene modell i regntøy er også ganske tykt. Til gjengjeld er slike litt tykkere plagg også stivere og mindre behagelig, men passer for de som sliter det fort ut ellers. Anonymkode: e089e...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 Haha jeg har ikke annet tips enn å fortsette å kjøpe lapper, og vente på at han blir eldre. På ett eller annet tidspunkt slutter de å ta løpefart og skli på knærne på alt slags underlag 🤣. Mamma til to jenter her, og lappepressa går jevnt og trutt her og. Spøk til side: erfaringsmessig er jo kraftige stoffer (demin etc) mer slitesterkt, men da er det også litt stivere og ikke så lett å bevege seg helt fritt i. Så jeg har landet på at komfotable klær som det er lett å leke i blir prioritert, selv om det blir mye lapping. For yttertøy: bukser og jakker med solid forsterkning på knær, albuer etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 Forsterk slitepunkter før plagg tas i bruk. Anonymkode: ee031...c3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kappahl har løse bukser med forsterket kne. I hvertfall hadde de det da sønnen min gikk på småskolen. De buksene var helt fantastiske Anonymkode: 8455c...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 Har samme problem med mine små gutter. Jeg bruker gamle hullete bukser til å lappe nye bukser. Så sparer jeg både penger og miljøet. Jeg har i perioder lappet for å forsterke før det i det hele tatt kommer hull. Jeg klipper til stooore lapper når jeg først lapper, så det dekker hele kne-området (og ikke bare det lille hullet). Da sparer jeg meg mye lapping. Anonymkode: 8ec4d...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Del Skrevet 30. oktober 2023 Selv om jeg prøver å unngå syntetisk plagg så ser jeg at joggebukser i syntetiske stoffer er mer holdbare en i bomull. Anonymkode: 7b770...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Del Skrevet 30. oktober 2023 Lapp både på innsiden og utsiden før bruk. Anonymkode: c0e5b...a79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå