AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hei, dere som fikk flyttet over alle tingene deres på en fag, hvor lang tid sånn ca brukte dere på å få satt ut alle møbler, saker og ting i ny bolig? Anonymkode: 2c9fb...5ae
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Det kommer veldig an på hvor god plan man har. Ofte trenger man å " bo seg til" for å finne ut de beste løsninger for plassering av eiendeler. Jeg har alltid brukt flere mnd og selv da flyttet jeg om på ting fordi det ikke fungerte slik det var. Anonymkode: f9585...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer veldig an på hvor god plan man har. Ofte trenger man å " bo seg til" for å finne ut de beste løsninger for plassering av eiendeler. Jeg har alltid brukt flere mnd og selv da flyttet jeg om på ting fordi det ikke fungerte slik det var. Anonymkode: f9585...5ff Skjønner, men hvor lang tid tok det å bare plassere ut alt? sett bort i fra at du endrer på ting etterhvert☺️ Anonymkode: 2c9fb...5ae
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Som sagt:flere mnd før alle ting er på plass og alle kasser tomme. Anonymkode: f9585...5ff 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Ikke lang tid, jeg orker ikke bo i kaos, så det blir bare en helg elns kanskje. Anonymkode: 4b7f6...476 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Det kommer helt an på planlegging og hvor mange dere er. Vi brukte to dager på å få ting på plass. Min mann og noen kamerater flyttet møbler lørdag. Søndag tok de esker med eiendeler. Mens de bærte inn, tømte jeg og noen venninner eskene. Det er tre måneder siden og vi har fortsatt ikke kommet helt på plass (veggpynt ol.), men det var veldig deilig å få unnagjort det meste på èn helg. Anonymkode: 2c3fd...3f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Kommer an på planlegging, og på hvor mye dere har. Og om eskene blir satt på rett rom med en gang. Anonymkode: 3d9bf...53f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 Et par dager før vi hadde fått ut alle møbler, klær i klesskapet, kjøkkenting i skap og bøker i bokhylla. Hadde mye hjelp. Anonymkode: 2e5ed...a44 1 1
Navani Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 Tja, gikk fort å flytte inn og rydde vekk det vi hadde, en helg kanskje før kjøkken og klær og slikt var på plass og vi var ferdige med eskene. Men vi brukte et år på å møblere ferdig, brukte med vilje lang tid på å finne de riktige møblene. Ønsker å ha dem lenge, og da gjelder det å bo seg inn en stund først, å se hvordan du bruker rommene og hva du faktisk mangler. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 Kommer jo helt an på hva man flytter fra og til og hvor mye man har med seg! Jeg har flyttet fra leilighet til leilighet på én dag og kommet nesten helt i mål på det døgnet, og jeg har flyttet fra enebolig til enebolig hvor ting fortsatt er kaos og i kasser etter over et halvt år. Sistnevnte fordi ny bolig skal pusses opp, vegger flyttes, ny bolig har mye mindre skap/hyller/garderober som følger med salget, oppbevaringsmøbler må kjøpes når oppussing av hvert enkelt rom nærmer seg slutten, osv. Har man ikke så mange ting, og ca samme oppbevaringsmuligheter/-møbler i ny og gammel bolig, så går det selvsagt veldig mye raskere enn når mange ting skal inn i bolig med helt andre oppbevarngsløsninger... og så er flytting en gyllen mulighet til å gå gjennom alt man har og kaste, selge eller gi bort alt man ikke har behov for (og det tar tid å gjøre skikkelig). Anonymkode: 62a93...5a1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #12 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg flytta for et år siden, fikk flytta alt på fredag og søndag var alt på plass. Var et par bilder jeg ikke fikk hengt opp. Jeg kan ikke bo i kaos. Anonymkode: be7c4...ca0
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #13 Skrevet 30. oktober 2023 Vi flyttet fra en sokkel leilghet til et godt romslig rekkehus i begynnelsen av oktober. Vi er ca 90% ferdig. Det er garderobeskap som skal bestilles, bilder som skal henges. Det tok oss godt to uker bare for å lande.. men vi er ikke helt i mål enda. Så jeg vil si kanskje 2-3 uker Anonymkode: 50c9f...abb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå