AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Hei! Håper å få svar fra både kvinner og menn her. Jeg vurderer sterkt å ta operasjon av penis. Jeg ønsker da både lengse og tykkelse. Dette går på selvbilde og selvtillit ift kroppens utseende i slapp tilstand. I erigert tilstand er den kanskje ca 11 cm så godt under snittet, men jeg vet st operasjon ikke øker så mye på erigert tilstand. Jeg ønsker likevel å ta operasjon for egenfølelsen. Jeg har store problemer, har gått til psykolog osv, men klarer ikke å akseptere meg selv. Det påvirker livet i mye større grad en det som er bra for mwg og jeg ønsker å gjøre tiltak Er det boen her som har erfaring? Om du er mann eller dama til en som har gjort det så vil jeg gjerne høre. Hvordan ble resultatet? Ser kroppen bedre / mer riktig ut? Ble du/han mer trygg og rolig mhp egen kropp? Ble sex annerledes? Vær så snill å fortell om du vet noe Takk Anonymkode: 48290...a1b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Du er nok som min kjæreste, i nedre halvdel av normalen. Tanken på at han skal operere seg er merkelig, og om operasjon ikke påvirker erigert str. , ser jeg ikke noe poeng. Anonymkode: e66b0...c84 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Hva mener du med at tanken er merkelig, har han bestemt seg for å operere? Anonymkode: 48290...a1b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Poenget er jo at det handler om selvfølelse, og når selvfølelsen er langt inn på minussiden så er man villig til å gjøre slile ting. Samme som når kvinner tar silikon i puppene! Det også blr man jo gjøre for egen del, ikke andres. For å bedre selvfølelsen Men det er prisverdig at du mener det ikke er nødvendig, selv når han er liten. Du sier jo egentlig at han er bra nok som han er Anonymkode: 48290...a1b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! Håper å få svar fra både kvinner og menn her. Jeg vurderer sterkt å ta operasjon av penis. Jeg ønsker da både lengse og tykkelse. Dette går på selvbilde og selvtillit ift kroppens utseende i slapp tilstand. I erigert tilstand er den kanskje ca 11 cm så godt under snittet, men jeg vet st operasjon ikke øker så mye på erigert tilstand. Jeg ønsker likevel å ta operasjon for egenfølelsen. Jeg har store problemer, har gått til psykolog osv, men klarer ikke å akseptere meg selv. Det påvirker livet i mye større grad en det som er bra for mwg og jeg ønsker å gjøre tiltak Er det boen her som har erfaring? Om du er mann eller dama til en som har gjort det så vil jeg gjerne høre. Hvordan ble resultatet? Ser kroppen bedre / mer riktig ut? Ble du/han mer trygg og rolig mhp egen kropp? Ble sex annerledes? Vær så snill å fortell om du vet noe Takk Anonymkode: 48290...a1b Til syvende og sist er det ditt valg. Men jeg ser ikke poenget når den ikke endrer seg i erigerte tilstand. De fleste menn har penis som gjemmer seg når de er slappe Anonymkode: 806ef...c22 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva mener du med at tanken er merkelig, har han bestemt seg for å operere? Nei, tanken på en slik hypotetisk operasjon kjennes merkelig for meg. Har aldri vært et tema hjemme hos oss. Anonymkode: e66b0...c84
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Du har ett forvrengt bilde på hvordan penis skal være i slapp tilstand. Det er DITT VALG til syvende og sist. At du tørr å vurdere det, når komplikasjonene er ustabil og ujevn penis... Janei.. Det er jo mer usexy enn at penisen er "mindre" enn gjennomsnittet. Jeg som kvinne, hater store peniser. Det gjør dritvondt når en med 20cm skal inn i meg. Det er ikke noe godt. Min favoritt dildo er 11 cm som kan tres inn. Anonymkode: 63448...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har ett forvrengt bilde på hvordan penis skal være i slapp tilstand. Det er DITT VALG til syvende og sist. At du tørr å vurdere det, når komplikasjonene er ustabil og ujevn penis... Janei.. Det er jo mer usexy enn at penisen er "mindre" enn gjennomsnittet. Jeg som kvinne, hater store peniser. Det gjør dritvondt når en med 20cm skal inn i meg. Det er ikke noe godt. Min favoritt dildo er 11 cm som kan tres inn. Anonymkode: 63448...7f0 Som jeg forstått det så er det det menn liker, at kvinner får vondt av at han er for stor. Anonymkode: 2390d...411
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Poenget er jo at det handler om selvfølelse, og når selvfølelsen er langt inn på minussiden så er man villig til å gjøre slile ting. Samme som når kvinner tar silikon i puppene! Det også blr man jo gjøre for egen del, ikke andres. For å bedre selvfølelsen Men det er prisverdig at du mener det ikke er nødvendig, selv når han er liten. Du sier jo egentlig at han er bra nok som han er Anonymkode: 48290...a1b Ja, jeg skjønner at det kan handle om selvfølelse. Men man er jo den man er. Anonymkode: e66b0...c84
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg er kvinne, så jeg innser jo at dette er et tema jeg ikke forstår. Men jeg kan ikke skjønne at utseende i slapp tilstand har noe å si. Dersom du har problemer med å late vannet pga størrelsen, kan jeg forstå det, men ellers er ikke slapp penis noe jeg som kvinne overhode har noen tanker om. Det er knakende likegyldig. Slappe peniser er uansett ikke sexy, etter min mening. Og sant å si er det sjelden jeg ser en slapp penis, selv om jeg har en samboer. Den er stort sett stiv lenge før klærne faller. Men selvfølelse er jo rare greier, og hvis du reelt tror at en slik operasjon vil utgjøre en forskjell for deg, så er det selvsagt ditt valg. Jeg bare håper at du ikke får komplikasjoner og at det får ønsket selvtillutsboost sånn at det ikke er bortkastede penger. Nei, jeg har ingen erfaring med opererte menn, så vidt jeg vet. Har aldri truffet noen som har ytret ønske om det heller. Anonymkode: c016d...ccf
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #11 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som jeg forstått det så er det det menn liker, at kvinner får vondt av at han er for stor. Anonymkode: 2390d...411 Ja det er jo det vi alle drømmer om. At hun ynker seg, når vi til slutt får presset inn halvparten av kuken, og at hun helst blør litt, etter mislykkede forsøk på analsex. Venninner som kaster lange blikk, og kommer med dårlig tilslørte hint om å få prøve. Jo, jeg skal innrømme at det pirrer litt. Sex uten tårer, er liksom ikke sex. 16/12 over og ut. Anonymkode: ae722...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå