BE28 Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hei! Jeg er førstegangsprøvende, sluttet på p-piller i august. Syklusen min er helt på bærtur og har enda ikke oppdaget noen eggløsning. Har Flo og Premom app, men kroppen min kjører sitt eget løp😂 skulle få mensen igår, men isteden fikk jeg en lett mensen for 5 dager siden. Den ble ferdig i går kveld. Idag tok jeg en eggløsningstest bare for å se, og den var høy i følge Premom, og høyeste el-testen jeg har fått på 0.76. Strekene er nesten like sterke. Noen som har vært borti det samme? Virker veldig rart. (Får ikke lagt til bilde av el-test) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 Husk at app vil bare virke mest når du har regelmessige sykluser...om begge strekene et like sterke kan det være at du snart får eggløsning Noen kan få positive eggløsning tester for mens ogsp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BE28 Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Husk at app vil bare virke mest når du har regelmessige sykluser...om begge strekene et like sterke kan det være at du snart får eggløsning Noen kan få positive eggløsning tester for mens ogsp Ja, stoler ikke på noen app. Har de bare for å følge med på når jeg har mensen og diverse😊 okei, men nå har jeg jo hatt mensen akkurat, med positiv el-test rett etter? Denne kroppen skjønner jeg veldig lite av😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 BE28 skrev (37 minutter siden): Ja, stoler ikke på noen app. Har de bare for å følge med på når jeg har mensen og diverse😊 okei, men nå har jeg jo hatt mensen akkurat, med positiv el-test rett etter? Denne kroppen skjønner jeg veldig lite av😂 Har du pcos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BE28 Skrevet 30. oktober 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 Sofakona skrev (25 minutter siden): Har du pcos? Nei ikke som jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå