AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Del Skrevet 30. oktober 2023 Dere som i hovedsak er på gruppetimer på treningssenter når dere trener, hvor mange ganger trener dere i løper av ei uke? Anonymkode: a9af8...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Derpderp Skrevet 30. oktober 2023 #2 Del Skrevet 30. oktober 2023 5. Gruppetimer + egentrening før/etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Del Skrevet 30. oktober 2023 3 eller 4 dager i uken, er da på minst 6 timer, er alltid 2 timer etter hverandre jeg kan ta og det liker jeg godt. Er booket på 8 timer denne uken (4 dager). Anonymkode: c53b4...e47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Del Skrevet 31. oktober 2023 Vanligvis 3 eller 4 ganger i uken, tar gjerne flere timer etter hverandre. Noen av timene er bare 30 minutter da. Gjennomsnitt ca 5-6 timer i uken. Anonymkode: 41abf...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Del Skrevet 5. november 2023 Det er forskjellig fra person til person, men mange som trener hovedsakelig på gruppetimer, trener vanligvis 3-5 ganger i løpet av en uke. Det avhenger av personlige mål, tilgjengelig tid og fysisk form. Hva passer best for deg? Anonymkode: 6816e...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Servicetekniker Skrevet 5. november 2023 #6 Del Skrevet 5. november 2023 6-7 dager..men så har jeg ikke noe liv eller venner heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå