AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Når dere blar på datingsnettsider, hva synes dere da er minst attraktivt, kvinner som har barn eller kvinner som vil ha barn? Anonymkode: 1d5f7...1d1
Fjellmannover190 Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Som mann på 46 med barn, så er det nok mest attraktiv å ikke ville ha barn, men synes det er fint med barn fra før. Men om man virkelig får en match vil jeg nok kunne bli overtalt:) Jeg har møtt noen i slutten av 30 årene og starten av 40 årene der desperasjonen etter barn ligger utenpå, og det er nok et rødt flagg for meg. Først må man nok finne matchen før man kan få barn. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Man ser jo ikke på Tinder om noen har barn eller har lyst på barn? Og er man så desperat at man f.eks er på Match.com så tror jeg det betyr veldig lite for de mannfolka tar hva enn de kan få. Det minst attraktive er kvinner som ikke tar vare på utseende sitt, ikke legger inn innsats i trening eller velvære, osv. Alt annet er sekundært. Om noen kvalifiserer utseendemessig så ordner andre ting seg. Anonymkode: 8ab86...75c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Det kommer vel helt an på hver enkelt og hva de selv er ute etter? Hva er du ute etter med denne tråden TS? Hva slags informasjon er det du vil ha fra mennene? Vil du vite om du er attraktiv på tross av at du har barn? Det er du. Vil du vite om du er attraktiv på tross av at du ikke har barn? Det er du. Alt handler om hva hver og en er ute etter. Når det kommer til barn, økonomi, utseende, væremåte, religion, osv osv. Anonymkode: fe092...d55 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 Kvinner som vil ha. Jeg har ikke barn og vil ikke ha barn, så det er åpenbart bedre at hun har fått barn som jeg slipper å ha noe foreldreforhold til. Anonymkode: 03dea...224
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg er en mann på 32 som har veldig lyst på egne barn etterhvert, så det beste hadde vært om hun ikke hadde hatt barn fra før av, og ønsket seg barn. Men møter jeg den rette så kan jeg være åpen for alt mulig. Litt kjipt om hun ikke ønsket seg barn da. Anonymkode: 1edda...496
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Som mann med barn (og selv har produsert ferdig) hopper jeg elegant over de damene som har "ønsker barn" i profilen sin. De må gjerne ha barn selv. Anonymkode: 15dec...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå