AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Hva ville dere valgt om dere skulle designet nytt kjøkken i huset i dag? Anonymkode: c12a6...390
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg ville valgt to vasker (1stor og 1 medium). Men hvis du absolutt bare vil ha en, så bør du gå for den største. Anonymkode: 10bf8...400 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Vi fikk renovert kjøkkenet i vår, og valgte vask på 70 cm. Tidligere hadde vi kum med to like store deler, og det var irriterende å ikke få plass til å vaske større ildfaste former eller brettene fra ovnen på en grei måte. Ville definitivt valgt den på 75 cm. Anonymkode: 9b0c1...e54 1
Tjoheiii Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 For oss var 55 cm nok da får vi plass til å vaske store ting som f. eks stekebrett. Jeg synes det blir litt badekarfølelse med vask på 75 cm. Mer å rengjøre😅 for oss var det viktigere å ha mer benkeplass vi har imidlertid flyttet til et hus med todelt vask (en liten og en stor kum) på ca. 60 cm og det er kjempeklønete. Den største delen er for liten for å få vasket skjærefjøl, stekebrett og den største kasserollen vår og den lille delen står bare og samler støv, er sikkert kjekt å ha mulighet til å skylle av når man vasker ting for hånd men her går det meste i oppvasken (bortsett fra kasseroller og ildfaste former) så vi har absolutt ikke behov for to kummer. Hvis du vil ha todelt bør du velge 75 cm så du får ordentlig størrelse på den største delen av vasken😅 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg ville valgt 75, hvis kjøkkenet hadde vært stort nok. Har 55 cm nå, og synes det er tungvindt både med stekebrett og store kasseroller. Men 75 cm hadde vært alt for dominerende på mitt kjøkken! Anonymkode: d2a1f...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå