AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Er ung ufør men skal fra sommeren starte enmannsforetak. Vil jeg da måtte tilbakebetale det jeg har fått i ufør tidligere det året om jeg får inn en vanlig årslønn? Anonymkode: 138a7...67f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Det ble postet feil sted ser jeg nå! Anonymkode: 138a7...67f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Det er samlet inntekt for skatteåret som teller. Så all pensjonsgivende inntekt utenom ufør over 0.4G skal nedjustere med en kompensasjonsgrad på din uføredel. Du kan bruke inntektsplanleggeren for å se hvor mye. Om du ikke får inntekt før i andre halvåret kan du justere på planleggeren underveis hver mnd. Anonymkode: e9979...20b
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Potensielt. Det spørs hvor mye du tjener, jeg ville prøvd å legge inn inntekt i inntektsplanleggeren etter hvert samt spart litt hver måned i tilfelle du skylder noe i etteroppgjøret på slutten av året. Anonymkode: feed5...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå