Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

fler enn meg som ser på?

forrige episode jeg så, var den hvor de kræsja, og tina (?) føk ut gjennom ruta. har det vært en episode mellom den og den som blir sendt idag (torsdag)?

nå er det jo 6uker siden hun døde.

var mer om døden og begravelsen til moren til han som reiste til australia enn tina jo?

eller har jeg gått glipp av noe?

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å sjå på denne serien denne veka. Og syns den var interessant :) Var det verkeleg Scary Spice som var ein av dei fjollete jentene? :ler:

Kva har skjedd i dei tidlegare episodane?

Gjest Fruktfat
Skrevet

oj, denne var gammel! :)

ja, blir sendt i reprise nå, og jeg synes den er like bra! nei, er ikke scary-spice, men hun har vært med i en engelsk serie om et jente fotballag tror jeg.

og så er jeg ganske sikker på at det er hun som er med i las vegas!

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

dobbelt

Endret av Fruktfat
Skrevet

SIKKER på at det ikkje er Scary Spice? Ho var jo heilt lik? :klø:

Irriterar meg at eg ikkje har sett alle episodane :sur:

Skrevet

Ja, eg fant ein av dine gamle trådar :) Var det ikkje eit koseleg gjensyn? ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet

jo, det var et hyggelig gjensyn! var jo ingen som gadd å svare meg da, så. eller så er det bare du og jeg som ser denne serien! :ler:

de episodene som går nå er helt i starten, en av gutta finner ut at han har et barn med hun mørke. de var kjærester da de var 16, hun ble gravid og det ble bestemt at hun skulle ta abort og han fikk beskjed om å holde seg unna. 13 år senere finner han ut at hun ikke tok abort allikevel, og blir nå kjent med datteren sin.

Skrevet
jo, det var et hyggelig gjensyn! var jo ingen som gadd å svare meg da, så. eller så er det bare du og jeg som ser denne serien!  :ler:

de episodene som går nå er helt i starten, en av gutta finner ut at han har et barn med hun mørke. de var kjærester da de var 16, hun ble gravid og det ble bestemt at hun skulle ta abort og han fikk beskjed om å holde seg unna. 13 år senere finner han ut at hun ikke tok abort allikevel, og blir nå kjent med datteren sin.

Då går folk glipp av ein bra serie ;)

Ja, eg fekk med meg at han eine hadde ei dotter, og det kunne sjå ut til at ho som var mora hadde litt småfølelsar for han endå?

I neste episode såg det ut som om ho som tvilte på kjæresten sin var utro? Med kameraten til kjæresten eller han ho fekk telefonnummeret av?

Gjest Fruktfat
Skrevet

det utvikler seg det her, skal ikke si noe for da er det ikk spennende mer... :kgblunk:

det som var så synd første gangen den ble sendt var at den gikk så seint på kvelden/natta, så det var ikke alltid jeg fikk det med meg.

Gjest gjest1
Skrevet
nei, er ikke scary-spice,

Det er nok Melanie Brown, aka Scary Spice, jo. ;)

Er du i tvil, sjekk casting listen på NRK eller om MB på Wikipeida. Den britiske tittelen på serien er Burn It.

Gjest Fruktfat
Skrevet

er det det?? :overrasket: oj, jøss!

er det derfor jeg kjente henne igjen da, ikke fordi hun har vært med i noen andre serier? for det er ikke hun som er nessa i las vegas?

Skrevet

Kva sesong går no?

Gjest Fruktfat
Skrevet

det er vel den første som går nå.

tror forrige slutta med det jeg skrev i det første innlegget her, ble ihvertfall ikke sendt mer på nrk.

Gjest gjest1
Skrevet
er det det??  :overrasket:  oj, jøss!

er det derfor jeg kjente henne igjen da, ikke fordi hun har vært med i noen andre serier? for det er ikke hun som er nessa i las vegas?

Du har rett i at en av de i Evig Ung også spiller i Las Vegas, men det er to fargede damer i Evig Ung. Mel B er venninne med hun lyshåra, mens Marsha Thomason/Nessa er eksen som har barn med en av karakterene (hun som dør).

Gjest Fruktfat
Skrevet

er det to? :klø:

jøss, lenge siden jeg har sett nå, :ler:

men den mørke damen jeg mente er tina; moren til jenta og eksen til den ene. for det er den samme som spiller nessa i las vegas? og hun heter da marsha thomason? (det er ihvertfall hun jeg mente ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...