Gjeldsslave Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Hei. Jeg har i lang tid slitt med økonomien og er av den grunn ikke kredittverdig. Nå har det seg sånn at jeg har noen greier jeg er nødt å få tak i før jeg får lønning i slutten av november. Så finnes det noen nettsider som man kan handle på ved bruk av faktura som ikke tar kredittsjekk? Trenger nettsider med klær samt utstyr til hus og hjem.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Håper virkelig ikke at du får noen tips her. Det siste du trenger er enda mere gjeld. Anonymkode: 87c41...e1c 12 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 De aller fleste tar kredittsjekk før de gir ut faktura, for å ha en sikkerhet på at de ikke gir ut faktura til noen som har betalingsanmerkninger. Så her er det nok lettere å gå på finn.no eller andre markedssider for å kjøpe det du har så akutt behov for, og betale direkte til selger. Anonymkode: 3a402...54b 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 For å kunne handle på faktura (derav kreditt) så må man kredittsjekkes. Så nei, det finnes ikke det det du spørr om.................. Anonymkode: e715e...01c 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 10 hours ago, Gjeldsslave said: Hei. Jeg har i lang tid slitt med økonomien og er av den grunn ikke kredittverdig. Nå har det seg sånn at jeg har noen greier jeg er nødt å få tak i før jeg får lønning i slutten av november. Så finnes det noen nettsider som man kan handle på ved bruk av faktura som ikke tar kredittsjekk? Trenger nettsider med klær samt utstyr til hus og hjem. Har du nettopp fått jobb siden du ikke får lønn i slutten av oktober? Det er så enkelt å kredittsjekke nå at jeg klarer ikke se for meg noe nettsted som ville tatt risikoen med å gi kreditt uten (jeg jobber med kreditt). Anonymkode: e9850...b72
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Klær finner du nesten gratis på nettet. Anonymkode: d31f5...004 1
Tvist Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De aller fleste tar kredittsjekk før de gir ut faktura, for å ha en sikkerhet på at de ikke gir ut faktura til noen som har betalingsanmerkninger. Så her er det nok lettere å gå på finn.no eller andre markedssider for å kjøpe det du har så akutt behov for, og betale direkte til selger. Anonymkode: 3a402...54b Grunnen til at TS vil betale med faktura er nok at hun ikke har penger nå.
Kelsier Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 Gjeldsslave skrev (17 timer siden): Hei. Jeg har i lang tid slitt med økonomien og er av den grunn ikke kredittverdig. Nå har det seg sånn at jeg har noen greier jeg er nødt å få tak i før jeg får lønning i slutten av november. Så finnes det noen nettsider som man kan handle på ved bruk av faktura som ikke tar kredittsjekk? Trenger nettsider med klær samt utstyr til hus og hjem. Du har ikke penger, så du kan ikke kjøpe, men tenk gjennom alternativer. Hvis det er snakk om gaver, så har du ikke mulighet til å gi gave. Hvis det er noe du skal bruke; er det ting du kan låne av noen?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 Tvist skrev (6 timer siden): Grunnen til at TS vil betale med faktura er nok at hun ikke har penger nå. Hvis TS har betalingsanmerkninger så har ikke TS neppe penger når lønn kommer heller... Det hjelper ikke handle på faktura man allerede har droppet betale fakturaer så lenge at man ikke lengre er kredittverdig. Jeg kommer aldri til å anbefale noen å ta opp enda mer kreditt når en allerede ikke klarer håndtere gjelden man har. Da må man kjøpe brukt, og skrape sammen nok til å betale ut kontant. Eller så må man vente... Man kan faktisk ikke bare fortsette bestille ting på faktura, når man ikke gjør opp for seg. Anonymkode: 3a402...54b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 Det dummeste du gjør når du er gjeldsslave er å handle på kreditt. Sperr deg hos kredittopplysningsselskapene, og aldri kjøp noe på kreditt. Hvis det er noe livsviktig du trenger bør du heller åpne deg for familie evt. venner. Anonymkode: 50c84...622
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #11 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det dummeste du gjør når du er gjeldsslave er å handle på kreditt. Sperr deg hos kredittopplysningsselskapene, og aldri kjøp noe på kreditt. Hvis det er noe livsviktig du trenger bør du heller åpne deg for familie evt. venner. Anonymkode: 50c84...622 Hilsen en gjeldsslave. Før noen kritiserer Anonymkode: 50c84...622
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #12 Skrevet 30. oktober 2023 Sett opp en spleis.no. Anonymkode: 7b4b2...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå