AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Har noen erfaring med dette merket? Er de så gode å gå i som de påstår hos Eurosko? Anonymkode: 5948b...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 1. november 2023 #2 Del Skrevet 1. november 2023 Måtte ut i gangen og se etter nå, om de gode bootsa jeg kjøpte for to år siden var av det merket. Og ja, det var de. God erfaring her altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. november 2023 #3 Del Skrevet 5. november 2023 Jeg har ett par, helt fantastiske å gå med. Anbefales virkelig og nei jeg jobber ikke for Eurosko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #4 Del Skrevet 5. november 2023 Veldig gode 😊 Anonymkode: 6ad89...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #5 Del Skrevet 5. november 2023 Har kjøpt softwalk en gang og aldri mer. De lekket inn vann gjennom sålen, så fungerte dårlig på vinteren her når snøen smeltet. Anonymkode: cf3c0...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2023 #6 Del Skrevet 5. november 2023 Ja, jeg har faktisk hørt gode ting om Softwalk-støvlettene! Mange brukere har sagt at de er veldig komfortable å gå i, og de har også fått positive anmeldelser for kvaliteten. Det kan være lurt å prøve dem selv for å se om de passer dine føtter og behov. Anonymkode: 0f4d0...c11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #7 Del Skrevet 7. november 2023 Har loafers fra softwalk. De har jeg brukt i hjel, de ser helt jævlig ut men fortsatt dødsgod å gå 😅 Anonymkode: 4ef3c...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iia Skrevet 7. november 2023 #8 Del Skrevet 7. november 2023 De er gode! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå