Gå til innhold

Single, kjøper dere gave til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjemmer bort meg selv med gave både til jul, valentines og bursdag😁❤️ Er jo veldig glad i meg selv så hvorfor ikke. 

Anonymkode: 97907...13b

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skjemmer bort meg selv med gave både til jul, valentines og bursdag😁❤️ Er jo veldig glad i meg selv så hvorfor ikke. 

Eh, nei..

Anonymkode: db2d6...0aa

Skrevet

Er ikke teknisk sett alt man kjøper til seg selv, en gave til seg selv, uavhengig når man kjøper det?

Anonymkode: 26422...a19

• Liker 4
Skrevet

Kjøper jevnt og trutt "gaver" til meg selv hele tiden 😅

Anonymkode: 73ee2...a41

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er ikke teknisk sett alt man kjøper til seg selv, en gave til seg selv, uavhengig når man kjøper det?

Anonymkode: 26422...a19

Mulig, men jeg kjøper meg strengt tatt ikke dyre smykker o.l i tide og utide..tenker ikke på klesplagg eller en parfyme som gave til meg selv sånn sett.

Men til bursdag eller jul kan jeg gjerne bruke noen tusen på et smykke, ei dyr klokke eller noe annet jeg har ønsket meg. Hadde jeg hatt kjærste hadde jeg jo brukt pengene på gave til vedkommende.. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, hele tiden. Imorgen feks skal jeg invitere meg selv på lunsj i kantina på jobben.

Skrevet

Ja, kjøper stadig ting til meg selv. Men jeg pakker det ikke og venter til julaften for å åpne de(n) om det var det lurte på.

Anonymkode: 97bae...d6d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...